abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207152982
quote:
Yvonne Coldeweijer gooit getrouwde Nielson voor de bus: ‘Pijnlijk’

Yvonne Coldeweijer gooit de getrouwde zanger Nielson voor de bus op haar juicekanaal. Het lijkt erop dat de 32-jarige zanger zijn vrouw Hanna niet zo trouw is als zij mogelijk denkt.

Het werd vanochtend vroeg al aangekondigd door Yvonne Coldeweijer: er zat juice over Nielson aan te komen. “Nielson. Van jou had ik dit niet verwacht”, kondigde ze aan, tot nieuwsgierigheid van haar vele volgers. De juicekoningin heeft de dirt over Nielson zojuist op haar juicekanaal geplaatst en het liegt er niet om.

Nielson nodigt uit
Yvonne laat zien hoe de getrouwde zanger behendig een vrouwelijke fan naar zijn hotelkamer in het Eindhovense Pullman-hotel krijgt. “Nielson trad zaterdagavond op in Eindhoven en zocht wat gezelschap voor in zijn hotelkamer. Hij vroeg een fan om langs te komen”, schrijft de showbizzhyena.

De dame in kwestie, de 22-jarige R., houdt aanvankelijk de boot af. “Hahahaha lieve schat is uur rijden”, zegt ze. Hij: “Nou en.” Zij: “Hahaha. Ben je in de feeststemming? Want oeh, dan moet ik uitkijken.” Hij: Exact.”

Wanhopige fans
Het is volgens Yvonne evident dat een beroemde zanger gemakkelijk in kan spelen op zijn fans. “Het ding met fans is dat ze het net iets te cool vinden allemaal.”

Als de dame terughoudend blijft reageren, doet Nielson net of hij toch geen interesse meer heeft: “Geeft niet. Het is al laat ook. My bad. Ga lekker slapen. Is beter.”

Yvonne: “Hij speelt nog even in op de ‘once in a lifetime opportunity’ voor deze meid.”

Fanfoto
Nadat Nielson aangeeft ‘gewoon tegen jouw billen in slaap’ te willen vallen, gaat ze uiteindelijk alsnog overstag. Op de hotelkamer blijkt deze R. lekker actief te zijn geweest met haar smartphone, want er is nu zelfs een foto en een filmpje van een slapende Nielson op Yvonne’s juicekanaal beland.

Yvonne: “Fans maken ook foto’s van je als je slaapt. En filmpjes voor het thuisfront.”

‘Verwijder aub!’
Tot slot deelt Yvonne ook nog Nielsons spraakberichtjes van de dag erna, wanneer hij R. smeekt om de gehele chatgeschiedenis te verwijderen. Daar zou hij zich ‘heel comfortabel’ bij voelen.

Uit een ander spraakberichtje blijkt dat fan R. enigszins overstuur is. “Ja die is helemaal verliefd natuurlijk. Jezus wat een slecht idee was dit, Niels”, zegt Yvonne.

Yvonne besluit: “Context: Nielson is getrouwd.”

Boze fans
Fans reageren teleurgesteld in Nielson. “Aaah ik ben teleurgesteld! Ik was bij het optreden van Nielson en hij vertelde tijdens het optreden dat hij zo gelukkig was met zijn vrouw. Vond dat zo lief! Zo jammer weer dit…”, schrijft Sam.

Lia twittert: “Heeft Nielson die demonen van Waylon overgenomen? Tweedehands.”

Suzanne: “Nielson gaat gewoon vreemd zo vlak voor kerst. Fijne kerstdagen gewenst en een gelukkig nieuwjaar, sukkel!”

En Wouter: “Alberta Verlinde heeft weer een relatie gesloopt denk ik 😅.”
Aldus: https://www.mediacourant.(...)oor-de-bus-pijnlijk/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_207153196
U MAD?
pi_207153249
YVED @Zipportal
pi_207153446
Dacht dat het "onder de bus gooien" was, maar het is warempel "voor de bus". Zal wel komen door anglicisme (throw someone under the bus).

Heh.
  maandag 19 december 2022 @ 22:29:41 #5
338319 ZarB
Piña colada
pi_207153578
Jemig toch wel kansloos dat hij nog moet gaan smeken ook. Sneu voor zijn vrouw.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207153822
Daar gaan we weer, hoor. :')

Hij is slecht maar zij ook. Misschien is zij nog wel slechter want bewust opgenomen met haar mobiel om door te kunnen spelen aan juicekanalen, Yvonne in dit geval, die op haar beurt weer een relatie naar de knoppen gaat lullen en dit weken gaat uitmelken. :O

Ik hoop dat ze een open relatie hebben zodat het snel gedaan is met de pret voor Yvonne.
pi_207156005
Moet hij weten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207156014
Niels had de zak wel vol op dat moment, wat denken jullie? Poooooh
U MAD?
pi_207156045
quote:
Nielson is een feeder.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207156057
Zonder pics van de vrouw in kwestie en zijn eigen vrouw kan ik hier geen mening over vormen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_207156428
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:21 schreef vosss het volgende:
Zonder pics van de vrouw in kwestie en zijn eigen vrouw kan ik hier geen mening over vormen :)
Ben je scheel ofzo
U MAD?
  Manager PR/Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 10:05:16 #12
269689 crew  Viv
pi_207156462
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:21 schreef vosss het volgende:
Foto van zijn vrouw staat hierboven. ;)

Ik dacht eerst: "Wat sneu dat hij contact zocht met een vrouw die op een uur rijden was. Als hij net een concert gegeven had, kon hij daar toch wat vrouwelijk gezelschap regelen?"

Maar het moest natuurlijk zo, omdat hij zich kennelijk profileert als liefhebbende echtgenoot. Hij had alleen een meer discrete dame moeten zoeken. :%
pi_207156724
Interview van 2015.

"Het leuke aan Hanna, mijn vriendin dus, is dat ik daar helemaal niks voor hoef te doen. Ze is gewoon helemaal niet jaloers. Heel fijn, want toen ik drie jaar geleden aan dit avontuur begon, wist ik natuurlijk ook niet hoe ze op alles zou reageren. Maar nu kan ik terugkijken op hoe ze er mee omgaat. Ze vindt het gewoon superleuk voor me, en voor de rest staat ze er eigenlijk een beetje buiten."
Bron=https://www.cosmopolitan.com/nl/entertainment/interviews/a148834/interview-nielson/

‘Buiten krijg ik honger’
Dat Nielson tijdens optredens geniet van alle aandacht die hij krijgt, heeft hij een paar jaar geleden zelf toegegeven. Hij lanceerde toen een wedstrijd waarbij de hoofdprijs een date met hemzelf was. Zijn vriendin zag er geen bedreiging in. ‘Leg ze maar flink in de watten’, zou ze volgens Nielson hebben gezegd.
Bron=Ditjes en Datjes.

Klinkt als een vrouw die er niet zo zwaar aan tilt. ;)
pi_207156936
Nielson met zijn monotone kut stem
  dinsdag 20 december 2022 @ 11:09:51 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207157034
Dat ze dan ook echt foto's gaat maken terwijl hij ligt te pitten, da's balen voor hem.
pi_207157146
quote:
Tering is dat zijn vrouw!? Ik dacht ff dat het prinses Amalia was.
Ga er verder maar niet over fatshamen…
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_207157552
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 11:09 schreef herverwijderd het volgende:
Dat ze dan ook echt foto's gaat maken terwijl hij ligt te pitten, da's balen voor hem.
Niet de hele nacht door ballen :')
U MAD?
pi_207157581
Zij eet al haar concurrentie op?
pi_207157604
Gelukkig gooit ze zijn vrouw niet voor de bus
pi_207157823
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:01 schreef Deshain het volgende:
Gelukkig gooit ze zijn vrouw niet voor de bus
Roep maar niet te hard. Als Yvonne niet het gewenste resultaat boekt, namelijk dat de vrouw per direct haar koffers pakt, zal ze nog niet klaar zijn met haar.
  Manager PR/Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 12:21:39 #21
269689 crew  Viv
pi_207157835
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2022 10:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Interview van 2015.

"Het leuke aan Hanna, mijn vriendin dus, is dat ik daar helemaal niks voor hoef te doen. Ze is gewoon helemaal niet jaloers. Heel fijn, want toen ik drie jaar geleden aan dit avontuur begon, wist ik natuurlijk ook niet hoe ze op alles zou reageren. Maar nu kan ik terugkijken op hoe ze er mee omgaat. Ze vindt het gewoon superleuk voor me, en voor de rest staat ze er eigenlijk een beetje buiten."
Bron=https://www.cosmopolitan.com/nl/entertainment/interviews/a148834/interview-nielson/

‘Buiten krijg ik honger’
Dat Nielson tijdens optredens geniet van alle aandacht die hij krijgt, heeft hij een paar jaar geleden zelf toegegeven. Hij lanceerde toen een wedstrijd waarbij de hoofdprijs een date met hemzelf was. Zijn vriendin zag er geen bedreiging in. ‘Leg ze maar flink in de watten’, zou ze volgens Nielson hebben gezegd.
Bron=Ditjes en Datjes.

Klinkt als een vrouw die er niet zo zwaar aan tilt. ;)
In de watten leggen op een date is niet hetzelfde als het bed delen samen. Kan best dat ze daar wél zwaar aan tilt. ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 december 2022 @ 12:24:36 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207157869
Ik zat al te wachten op dit topic. Wat Yvonne aangaf (die bepaalde e-mails zegt ingezien te hebben) is dat Nielson dus geen open relatie heeft. Hij vindt van wel maar zijn vrouw mag dat niet weten. Zoiets.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:33:41 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207158613
quote:
Het lijkt wel een choirboy.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_207158757
pi_207158820
Lol in in theatershow (ja…gezien) heeft hij het idd halve show over hoe gelukkig en lucky hij wel niet is met z’n vrouw en dat hij in z’n handjes mag knijpen blabla :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')