Dan is die voor kerst 2023 wel klaarquote:Op maandag 19 december 2022 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
"Gelukkig 2019"Hij is al een tijdje bezig.
Nou nee dat nietquote:
Spannendquote:Op maandag 19 december 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nee dat nietmaar kerst volgend jaar is misschien wel een realistische datum dat het af is
quote:Op maandag 19 december 2022 20:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan is die voor kerst 2023 wel klaar
quote:Op maandag 19 december 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
maar kerst volgend jaar is misschien wel een realistische datum dat het af is
Ah,nou ik doe het je niet na. Ik kan niet breienquote:Op maandag 19 december 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nee dat nietmaar kerst volgend jaar is misschien wel een realistische datum dat het af is
Is je stoel van het type Sybian?quote:Op maandag 19 december 2022 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wiebelde zo hard, dat ik van mijn stoel gleed
fotoquote:Op maandag 19 december 2022 20:55 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb wel een kersttrui, van de action
Misschien wil @engine wel een trui voor je breien? Moet je wel wachten tot 2026quote:Op maandag 19 december 2022 20:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah,nou ik doe het je niet na. Ik kan niet breien
quote:Op maandag 19 december 2022 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:engine wel een trui voor je breien? Moet je wel wachten tot 2026
Dan kan ik beter zelf proberen een te breienquote:Op maandag 19 december 2022 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:engine wel een trui voor je breien? Moet je wel wachten tot 2026
Met de letters Loveable er opquote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Een sjaal zou wel voor 2025 lukken denk ik.
quote:
Hemarookworsten truiquote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel goed in het breien van een bruine trui
Wat voor weersomstandigheden kunnen we verwachten bij code zilver?quote:
Ik heb daar recentelijk 1 aflevering van gezien. Ik weet eigenlijk niet of ik die dokter nou vervelend, of charming moet vindenquote:
Charmingquote:Op maandag 19 december 2022 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar recentelijk 1 aflevering van gezien. Ik weet eigenlijk niet of ik die dokter nou vervelend, of charming moet vinden
Hagel of gewone kogelsquote:Op maandag 19 december 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor weersomstandigheden kunnen we verwachten bij code zilver?
quote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is bullit het broertje van Gullit? Of bedoel je bullet
donequote:
nieso hequote:
nieso bijdehand jijquote:
Jawel hoor...had wat langer gemogen..bijna vakantie welquote:
Hi maantjequote:
Wel primaquote:
Heb je nog vakantie binnenkort?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wel prima![]()
Verveel me een beetje. Niet echt zin om te werken.
En hoe is het daar?
Ja na morgen ben ik 1,5 week vrijquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb je nog vakantie binnenkort?
Met mij mwah!
Oh lekker tijdens kerstquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja na morgen ben ik 1,5 week vrijdaarom zoek ik het nu ook niet meer. Spul wat ik aangevraagd had zijn ze vergeten te bestellen dus het schiet toch al niet op.
![]()
Nog last van de longontsteking?
Fijn dat dat wel bijna weg is dan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh lekker tijdens kerst.
Nee niet echt meer. alleen nog af en toe benauwd.
Ja heb er ook een pufje voor gekregen dus dat helpt welquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:21 schreef engine het volgende:
[..]
Fijn dat dat wel bijna weg is dan.
Die kan weer op de lijst met goede voornemensquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb er ook een pufje voor gekregen dus dat helpt welEn minder roken helpt ook
ik heb 7 vrije dagen na elkaar dus voelt ook als vakantiequote:Op dinsdag 20 december 2022 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoor...had wat langer gemogen..bijna vakantie wel![]()
En jij?
Ik wist niet dat dat ook al mogelijk was.quote:Op maandag 19 december 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe geen tr meer want heb note over tr
Ook lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 7 vrije dagen na elkaar dus voelt ook als vakantie
absoluut, Zonder de intentie te hebben eigenlijk ook, maar komt extra mooi uit.quote:
haha was wel een logische note hoor. ik was paultje aan het plagen maar z'n collega werd er de dupe vanquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook al mogelijk was.
Spannend, maar wel heel leuk. Succes voor morgen!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ga er morgen voor het eerst heen
Hebben ze vaak wel leuke dieren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ga er morgen voor het eerst heen
Djwquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend, maar wel heel leuk. Succes voor morgen!
Ik houd niet zo van slangen maar tijgersquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig geen tijgers en pythons nee
Maar poesjes misschien welquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van slangen maar tijgersmaar die hebben ze waarschijnlijk niet inderdaad
Ja xo is datquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef suzi1 het volgende:
denk maar zo, het is laagdrempelig en ze zullen vast niet vanalles van je gaan verwachten. dat je lekker je zelf mag zijn
zekerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:01 schreef suzi1 het volgende:
met de dieren praten is dan wel weer heel leuk/11
Die luisteren heel goed en zeggen weinig terugquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:01 schreef suzi1 het volgende:
met de dieren praten is dan wel weer heel leuk/11
Wat super liefquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
ik heb zomaar het idee dat je het heel leuk gaat vinden <3
ik ben best wel heel erg op mezelf gericht. Ga toevallig wel morgen met iemand vanuit hier na de zorgboerderijquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef suzi1 het volgende:
heb je beetje leuke contacten daar waar je nu bent. of dat er iig aardige mensen rondlopen?
Ja zij komt er al een tijdje. En mocht dus wel met haar mee fietsen want ken de weg ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ah met 2 is altijd minder eng!
en op jezelf gericht zijn is niet erg. dat zullen genoeg mensen zijn
Weinig? Die kat van mij klaagt de oren van mijn hoofd dat hij wil etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die luisteren heel goed en zeggen weinig terug
Geef hem dan eens eten.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Weinig? Die kat van mij klaagt de oren van mijn hoofd dat hij wil eten
Ja het was lastig om mijn grenzen aan te geven omdat ik de hele tijd een zelfde taak ging doen die mij erg overprikkelde. Maar eerst heb ik s'morgnes de diertjes gevoerd dat was wel heel leuk. Ik heb wel heel veel afleiding gehad !!quote:
Dat is inderdaad lastig voor je, maar waarschijnlijk gaat het de volgende keer wat beter omdat je weet wat je kan verwachten en is het daardoor makkelijker je grenzen aan te geven. Wanneer ga je weer?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het was lastig om mijn grenzen aan te geven omdat ik de hele tijd een zelfde taak ging doen die mij erg overprikkelde. Maar eerst heb ik s'morgnes de diertjes gevoerd dat was wel heel leuk. Ik heb wel heel veel afleiding gehad !!
Pas in het nieuwe jaar omdat ze volgende week dicht zitten.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig voor je, maar waarschijnlijk gaat het de volgende keer wat beter omdat je weet wat je kan verwachten en is het daardoor makkelijker je grenzen aan te geven. Wanneer ga je weer?
En diertjes voeren
Wat voor diertjes hebben ze zoal?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het was lastig om mijn grenzen aan te geven omdat ik de hele tijd een zelfde taak ging doen die mij erg overprikkelde. Maar eerst heb ik s'morgnes de diertjes gevoerd dat was wel heel leuk. Ik heb wel heel veel afleiding gehad !!
Kippen, eenden en schapenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor diertjes hebben ze zoal?
Dat is wel jammer, maar nu al vakantiequote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Pas in het nieuwe jaar omdat ze volgende week dicht zitten.
Ja dat was echt wel leuk!!
Leukquote:
Ja. En met kerst bij mamsquote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar nu al vakantie
Haha ja!! Ze zijn ook super tam. De schapen vond ik nog wel een beetje eng. Maar het komt welquote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
Schapen zijn ook wel lekker om te knuffelen. Kippen en eenden misschien iets minder
Kerstavond ben ik gewoon hier en dan eet ik boerenkoolquote:Op woensdag 21 december 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Weet je al wat je gaat eten?
Dat klinkt allemaal goed, ik zou dat ook zo met kerst kunnen etenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kerstavond ben ik gewoon hier en dan eet ik boerenkool
Eerste kerstdag hachee met stamppot rode kool
Tweede kersttdag kippenpoten met van allerlei hapjes en soep en stokbrood en salade![]()
En jij?
Dat komt vast welquote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haha ja!! Ze zijn ook super tam. De schapen vond ik nog wel een beetje eng. Maar het komt wel
Oeh dat klinkt echt super lekker allemaal en speciaalquote:Op woensdag 21 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal goed, ik zou dat ook zo met kerst kunnen eten
Kerstavond maak ik rollade met mosterdsaus, aardappeltjes en stoofpeertjes
1e kerstdag ga ik bij Loetje eten
en 2e kerstdag komen mijn zoon en dochter eten, we maken dan allemaal iets klaar, nou ja mijn zoon 1 gerecht en mijn dochter en ik de rest, en we hebben als thema Mexicaans.
Ja lammetjes!!!!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat komt vast welen anders hebben ze dan ook vast wel een keer lammetjes
Oeh die maak ik ook zelf met bladerdeegquote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef engine het volgende:
Op kerstavond hebben wij altijd worstenbroodjes![]()
Ja de pozzaman en suuz zijn er nietquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Wat is deze sc stil geworden, waar is iedereen gebleven?
Die zijn lekker, vooral die uit het Zuiden, die smaken toch andersquote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef engine het volgende:
Op kerstavond hebben wij altijd worstenbroodjes![]()
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oeh die maak ik ook zelf met bladerdeeg
Hebben ze ineens een levenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja de pozzaman en suuz zijn er niet
Proberen proberen proberen!!!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Maar zelfgemaakt is altijd goed![]()
Eerst haalde oma die altijd bij de slager uit haar geboortedorp (paar km verderopquote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn lekker, vooral die uit het Zuiden, die smaken toch anders
quote:
Mooie familietraditiequote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst haalde oma die altijd bij de slager uit haar geboortedorp (paar km verderop). Dat doen we nu nog steeds en die zijn ook wel echt lekker ja.
Ja misschien wel een leuk idee voor de kerstvakantie. Deeg is wel makkelijk in de airfryer.quote:
Ik maak dan met knakworstjesquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk is met bladerdeeg dan sauzijzenbroodje?
al hebben ze in belgie ook geweldige worstenbroodjes met bladerdeeg!
Dan is het eigenlijk een saucijzenbroodje ja. Maar ik heb ook wel ooit pizza calzone gemaakt met bladerdeeg...het is maar net hoe je het noemtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef suzi1 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:54 schreef Moonlight het volgende:
Tweede kersttdag kippenpoten met van allerlei hapjes en soep en stokbrood en salade![]()
Zelfmaken is best makkelijk. En redelijk snel te doen!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Maar zelfgemaakt is altijd goed![]()
Ik heb wel eens worstenbroodjes gemaakt met een normaal verrijkt deeg en (zelf) gemalen vlees. Maar dat was me net te veel werk.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef suzi1 het volgende:
Het is wel iets dat anderen echt beter kunnen. Maar zou wel een worstenbroodje kunnen knutselen.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfmaken is best makkelijk. En redelijk snel te doen!
Tuurlijk zal het van de baker beter smaken, maar bladerdeeg om een knakworstje vouwen is zo gegaan. Vooral als het 3:00 is en je wilt nog even opblijven voor de DTquote:Op donderdag 22 december 2022 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel iets dat anderen echt beter kunnen. Maar zou wel een worstenbroodje kunnen knutselen.
Om een knakworstje vouwenquote:Op donderdag 22 december 2022 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk zal het van de baker beter smaken, maar bladerdeeg om een knakworstje vouwen is zo gegaan. Vooral als het 3:00 is en je wilt nog even opblijven voor de DT
Ach, worst is worstquote:Op donderdag 22 december 2022 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Om een knakworstje vouwenbelediging voor een worstenbroodje.
kwaliteit sjipsquote:Op donderdag 22 december 2022 13:30 schreef suzi1 het volgende:
nee, van de hema, jalapeno, onion en chedder
oeh lekker wakker wordenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:53 schreef suzi1 het volgende:
nee zou gister zijn maar ze hadden te droeke dag gehad
dus vanmorgen langs geweest. en gelijk 4 bakken koffie op lege maag
ik heb geen idee sorryquote:Op donderdag 22 december 2022 13:53 schreef suzi1 het volgende:
ik vind de meeste melk van la boheme lekker. die roze met bruine doosjes
Als je nu vrij hebt hoef je dinsdag pas weer aan de slag. Of heb je volgende week ook nog vrij...quote:
Die zijn wel schattigquote:Op donderdag 22 december 2022 15:15 schreef Schakeltopia het volgende:
haha fluffy in kip vorm
[ afbeelding ]
ik wil jou ook fijne feestdagen wensen en een gelukkig nieuwejaar en een dikke kusquote:
Dankjewel!quote:Op donderdag 22 december 2022 15:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik wil jou ook fijne feestdagen wensen en een gelukkig nieuwejaar en een dikke kus
hahahaha jij boefje!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
ik heb 2 bonbons op!!! verpakking was open in de winkel en toen dacht ik jaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |