Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:quote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef Myraela het volgende:
Wow!
Wij dachten er laatst weer over om weer eens even te gaan spelen. Maar ik vind het altijd zoveel tijd innemen. Maar als ik dit zo lees, kan ik m'n baan er wel voor opzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb me al voorgenomen morgen naar de Lidl te gaanquote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ssst,la la la, dat Lidl toetje staat hier op jullie aanraden ook in de koelkast 'vast voor kerst'
quote:Op maandag 19 december 2022 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:*kortsluiting*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WoW
WOW
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.![]()
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.quote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ssst, la la la, dat Lidl toetje staat hier op jullie aanraden ook in de koelkast 'vast voor kerst'
quote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.
Ik kan dat beamenquote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.
Jij bent mijn spirit animal.quote:Op maandag 19 december 2022 20:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen![]()
Liep er langs dus meegenomen en als voorgerecht gegeten
quote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Date gehad. Niet enthousiast.
We hebben een rondje langs de kerstlichtjes gewandeld aangezien alle "10 Things You Should Do On A First Date In Winter" artikelen op het internet dit suggereren. Voordeel is, na 20 min heb je ze allemaal wel gezien en kun je doei zeggen.
quote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Date gehad. Niet enthousiast.
We hebben een rondje langs de kerstlichtjes gewandeld aangezien alle "10 Things You Should Do On A First Date In Winter" artikelen op het internet dit suggereren. Voordeel is, na 20 min heb je ze allemaal wel gezien en kun je doei zeggen.
We hebben toch allemaal een crush by proxy op Bomenjongenquote:Op maandag 19 december 2022 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]volgens mij heb je al een flinke crush op de bomenjongen
[..]
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:Ik ben zooooo blij dat er hier nu geen enkele pc meer staat die die software fatsoenlijk kan draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders stond ie dag en nacht aan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Juustemquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal een crush by proxy op Bomenjongen
Waarheidquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
What she saidquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen morgen naar de Lidl te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |