Dat was in de eerste paar jaar niet zo, pas na 2, 3 edities werd het een soort totaal NPO-feestje inclusief TVquote:Op maandag 19 december 2022 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mwaa niet helemaal eens. Aangezien het altijd ook gewoon live op tv was. Inclusief speciale programma's met presentatoren enzo. Op de publieke omroep.
Ja klopt. Maar het is dus vaker wel dan niet op tv geweest. Het eind feest inclusief artiesten enzo. Het is voor de meeste edities veel meer dan alleen radio. Dus vind het toch best eerlijk om het daar op te oordelenquote:Op maandag 19 december 2022 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was in de eerste paar jaar niet zo, pas na 2, 3 edities werd het een soort totaal NPO-feestje inclusief TV
Ja dat duurt wel pittig lang allemaalquote:Op maandag 19 december 2022 15:18 schreef TLC het volgende:
Ik wilde ff kijken maar ik zag dat Rutte bezig was om zich voorover te buigen, nee dank je
Het is het themalied, Hans.quote:
Ik weet het, Piet. Maar dan mag ik het wel een kutnummer vinden.quote:Op maandag 19 december 2022 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het themalied, Hans.
Ja, mag.quote:Op maandag 19 december 2022 15:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik weet het, Piet. Maar dan mag ik het wel een kutnummer vinden.
Was pas de eerste keer dat ik het hier meldde naar mijn weten hoor.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, mag.
Heeft alleen niet heel veel zin om het nog maar eens te benadrukken
Meest aangevraagd ookquote:Op maandag 19 december 2022 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barend goot 'm achterover hahaquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken 'm nog van Barend & Wijnand vroeger. Ik word oud.quote:Op maandag 19 december 2022 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik ken Barend verder niet echt, maar hij is wel altijd vrolijk tot nu toe.
Ja meld zichquote:Op maandag 19 december 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dan was het iemand anders. Heb al meermaals gezien dat men het een kutlied vond. Al gaat het themalied mij ook vaak snel vervelen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |