Dat was een goede editie met 2 duo’s met heel veel chemiequote:Op maandag 19 december 2022 12:52 schreef Evenstar het volgende:
Het hoeft ook niet als 2012 te worden, twee jaar geleden in de hangar, zonder publiek, was ook een prima editie. Toen echt genoten en lol gehad.
Yup, hangt dus echt van de DJ's af. Die hadden toen geen publiek nodig. Deze drie hebben dat duidelijk wel, misschien dat het wel wat beter wordt de komende dagen. Sophie is sowieso behoorlijk introvert, Rob heeft zijn maatje er niet bij en Barend weet nog niet waar die in terecht is gekomen volgens mijquote:Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een goede editie met 2 duo’s met heel veel chemie
In die bunker? Welke van de 3 was jouw haatduo dan?quote:Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een goede editie met 2 duo’s met heel veel chemie
Rob kan ook alleen wel entertainen, Sophie helaas niet. Barend vind ik ook een beetje dood.quote:Op maandag 19 december 2022 12:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, hangt dus echt van de DJ's af. Die hadden toen geen publiek nodig. Deze drie hebben dat duidelijk wel, misschien dat het wel wat beter wordt de komende dagen. Sophie is sowieso behoorlijk introvert, Rob heeft zijn maatje er niet bij en Barend weet nog niet waar die in terecht is gekomen volgens mij
Frank en Eva haalden niet echt het beste in elkaar naar bovenquote:Op maandag 19 december 2022 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In die bunker? Welke van de 3 was jouw haatduo dan?
Bij Rob voelt het op het moment heel gemaakt, Sophie heeft iemand nodig om mee te sparren maar dan is het wel meteen sterk, ik vind haar wel goed met brievenbusmensen etcquote:Op maandag 19 december 2022 12:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Rob kan ook alleen wel entertainen, Sophie helaas niet. Barend vind ik ook een beetje dood.
Sophie is inderdaad op haar best in de interactiequote:Op maandag 19 december 2022 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Rob voelt het op het moment heel gemaakt, Sophie heeft iemand nodig om mee te sparren maar dan is het wel meteen sterk, ik vind haar wel goed met brievenbusmensen etc
Ja Rob zit er niet lekker in ofzo. Maar wellicht komt dat ook door het bezoekersaantal.quote:Op maandag 19 december 2022 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Rob voelt het op het moment heel gemaakt, Sophie heeft iemand nodig om mee te sparren maar dan is het wel meteen sterk, ik vind haar wel goed met brievenbusmensen etc
Rob heeft wel echt een publiek nodig ja, of gasten in de studioquote:Op maandag 19 december 2022 13:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja Rob zit er niet lekker in ofzo. Maar wellicht komt dat ook door het bezoekersaantal.
Ik ben blij dat Frank weg is bij 3FMquote:Op maandag 19 december 2022 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frank en Eva haalden niet echt het beste in elkaar naar boven
Ja dat zie ik toch wel vaakquote:
Sophie is ook wel super cute, en een prima DJ. Alleen niet echt een gangmaker in het glazen huis.quote:
Begin me er flink aan te storen hahaquote:Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zie ik toch wel vaak
Ze was denk ik beter in een setting waar toch geen bezoekers langskomenquote:Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Sophie is ook wel super cute, en een prima DJ. Alleen niet echt een gangmaker in het glazen huis.
Over iets oudere dj's gesproken - Wat zou Eddy Keur hiervan gemaakt hebben.quote:Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef Emptystreet het volgende:
Ik baal dat Coen en Sander weg zijn en Gerard EkdomDan had het echt een top editie geweest.
Het is natuurlijk ook primair een radio-event, dat het ooit zo is geëvolueerd naar een kijk- en livespektakel is nu eigenlijk niet fair om op te beoordelenquote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef over_hedge het volgende:
Net stukje in de auto geluisterd. Moet zeggen op de radio komt het beter over dan via de webcam. Dan heb je niet zo door dat er 15 man staat
mwaa niet helemaal eens. Aangezien het altijd ook gewoon live op tv was. Inclusief speciale programma's met presentatoren enzo. Op de publieke omroep.quote:Op maandag 19 december 2022 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook primair een radio-event, dat het ooit zo is geëvolueerd naar een kijk- en livespektakel is nu eigenlijk niet fair om op te beoordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |