Zou ook prettig zijn als er wat memorabele momenten komenquote:Op maandag 19 december 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Het begint iets meer aanloop te krijgen
Misschien kunnen ze nog ergens een terminaal kind vinden.quote:Op maandag 19 december 2022 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ook prettig zijn als er wat memorabele momenten komen
Dit is wel een ontroerend verhaalquote:Op maandag 19 december 2022 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ook prettig zijn als er wat memorabele momenten komen
oh, was @henkde_j daar?quote:Op maandag 19 december 2022 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat vind je zo goed aan dit doel?
"Sowieso dat het in Nederland blijft"
geen bezwaarquote:Op zondag 18 december 2022 23:13 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Mja. Met FOK!-logo erop lijkt het alsof de actie door/namens FOK! is opgezet, terwijl het de actie van een user is. Misschien kun je beter "FOK!kers in actie voor Serious Request" gebruiken, zonder het logo.
Maar ik mention @:danny ook nog even. Gaat om deze actie, of daar het FOK!-logo gebruikt mag worden: https://www.npo3fm.nl/kom(...)serious-request-2022
Dat is wat flauw natuurlijk. Je kunt ook uit positiviteit memorabele momenten hebben. Ik vind dat gedoe met confettikanonnen en de brievenbus op zich wel leuk.quote:Op maandag 19 december 2022 12:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nog ergens een terminaal kind vinden.
Volgens mij wil hij dat niet.quote:Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Mark zou ook prima gemaakt zijn om in het Glazen Huis te zitten
Dat is waar.quote:Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat flauw natuurlijk. Je kunt ook uit positiviteit memorabele momenten hebben. Ik vind dat gedoe met confettikanonnen en de brievenbus op zich wel leuk.
Oh okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |