abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 februari 2023 @ 14:28:25 #51
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208075701
quote:
16s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:16 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
1 april grap _O- _O-
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:34:49 #52
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_208208117
quote:
Big Brother kandidaat Chiara uit programma gehaald na haat en dreigende reacties?! "Ze werd naar huis gehaald"
Op social media laat het Big Brother-account weten dat kandidaat Chiara het programa moet verlaten. Dit zou wegens omstandigheden zijn. Zelf heeft het programma niet gezegd, waarom maar hebben kijkers een vermoeden waarom.


Vertrokken uit programma
"Wegens privéomstandigheden heeft Chiara het huis helaas moet verlaten", schrijft het Big Brother-kanaal. Kijkers geven nu aan, wat mogelijk de reden zou zijn. "Blijkt dus dat haar ouders wilde naar ze naar huis. De kandidaat zou niet echt heel geliefd zijn, maar gingen de reacties ver.

Reacties
De familie kon niet meer tegen de haat -en dreigende reacties en hebben haar onmiddellijk verzocht om naar huis te komen. "Ik denk dat ze niet meer kunnen omgaan met al die negatieve reacties en haat. "Ze was niet my favoriet maar dit gun ik haar ook niet dat ze er zo uit gehaald werd", laat een kijker weten.

De Big Brother-kandidaat reageert nu zelf. 'Bedankt voor de lieve, betrokken reacties', laat ze weten. 'Ik ben bij mijn familie; dat is voor mij het belangrijkst.' Chiara wilt nog wel duidelijk zijn naar de mensen, die waarschijnlijk, de haat reacties sturen. 'Big Brother is en blijft een spel, vergeet dat niet.'


https://axed.nl/big-broth(...)d-naar-huis-gehaald/
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 14:59:44 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208219239
quote:
Play4 ontkent geruchten over vertrek Chiara uit ‘Big Brother’: “Het gaat echt over een privékwestie”

Woensdag verliet de Nederlandse Chiara onverwachts het ‘Big Brother’-huis. Een reden werd er niet gegeven, op vraag van Chiara en haar familie. Maar dat weerhield de online roddelkanalen er niet van om lustig te speculeren. Daar wordt beweerd dat Chiara vertrok op vraag van haar ouders, die de haat tegenover hun dochter niet meer konden aanzien. Play4 ontkent dat en herhaalt dat het over “een privékwestie” gaat.
edb
Gisteren om 18:16
Na het vertrek van Chiara woensdagvoormiddag kwamen de Nederlandse juicechannels al snel met verhalen. De familie van Chiara kon de “pesterijen” aan haar adres niet meer aanzien en zou geëist hebben dat ze het huis mocht verlaten, stond daar te lezen. Elders werd beweerd dat Chiara’s familie bedreigingen had ontvangen.

De voorbije weken was er in het huis, maar vooral daarbuiten, een tweestrijd ontstaan tussen bewoonsters Charlotte en Chiara. Die strijd wordt online uitgevochten tussen de fans van de twee dames, en daar gaat het er soms hevig aan toe.

Volgens een van de juicechannels had de familie ook genoeg van zogezegd pestgedrag in het huis zelf. Dinsdag deden Charlotte en Lindsey een dansje in het kader van Talent Week, waarbij ze Chiara als een slang uitbeeldden. Dat zou de druppel geweest zijn voor haar familie.

Play4 ontkent echter stellig dat die vete aan de basis van Chiara’s vertrek ligt. “De geruchten kloppen niet. Het gaat echt over een privékwestie. Uit respect voor Chiara’s privacy, kunnen we daar op dit moment niet over uitweiden”, klinkt het bij de zender. “Of Chiara dat later wel zal doen, is volledig aan haar.”

Chiara communiceerde niet over de reden van haar vertrek, maar ze liet wel al een berichtje achter op Instagram. “Ik probeer snel bij jullie terug te komen om vragen te beantwoorden. Voor nu...veel liefs”, schrijft ze. Ze sluit af met een veelzeggende boodschap: “Big Brother is en blijft een spel, vergeet dat niet.”
Gazet van Antwerpen, 2/3/2023
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 15:04:15 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208219291


quote:
De huidige bewoners van Big Brother mogen zich opmaken voor een enorme plottwist. Iemand zal namelijk definitief mogen terugkeren in het realityprogramma!

Aan de kijkers de taak om te stemmen op hun favoriete oud-inwoner.

Waar de bewoners van het Big Brother-huis wekelijks afscheid moeten nemen van een van hen, zullen ze binnenkort juist weer iemand verwelkomen. De makers hebben namelijk het idee in hun hoofd gehaald om een van de oud-inwoners terug te laten keren in dit huidige seizoen, zo valt te lezen op de socials van het programma. Kijkers kunnen kiezen tussen Chelsea, Danny en Chayron.

Kritiek op wending
Hoewel menig kijker het vast enorm leuk vindt om zijn of haar favoriet terug te zien, is er echter ook al kritiek. "Eerlijk van mij hoeft er niemand terug te komen", zo schrijft een fan op Twitter. "Je bent weggestemd door de kijkers. Jammer voor je, maar dat is nu eenmaal het spel." Een andere fan vindt het vooral oneerlijk tegenover de huidige lichting bewoners. Zij weten immers precies hoe de buitenwereld tegen de kandidaten aankijkt en wat er zich daar allemaal heeft afgespeeld.
tvgids.nl
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 09:45:34 #55
388664 crew  Dotteke
pi_208588849
Tv-producent Endemol gestart met voorbereidingen Big Brother 2024
29-03-23, 23:16 Geschreven door Daniël Schalk
De voorbereidingen voor een nieuw seizoen van het realityprogramma Big Brother zijn gestart. Producent EndemolShine is op zoek naar personeel. Dat heeft Showbizznetwork.nl ontdekt. De tv-producent zoekt stagiaires die per september 2023 het productieteam van Big Brother willen versterken.

Het huidige seizoen van Big Brother komt aanstaande zaterdag ten einde. Op dit moment zijn er nog vier bewoners over in het huis: Bart, Charlotte, Jason en Jolien. Terwijl dit viertal nog strijdt om de inhoud van de prijzenpot, is EndemolShine dus al gestart met de voorbereidingen voor een nieuw seizoen.

Vorig jaar startte EndemolShine in juni met de voorbereidingen. Een woordvoerder legde toen tegen Showbizznetwork.nl uit: “Bij grote shows met een lange productietijd treffen we in deze fase altijd voorbereidingen, maar dat betekent niet per definitie dat het zeker is dat er een nieuw seizoen aankomt.”

Big Brother keerde in 2021 na 15 jaar terug op de Nederlandse televisie. Eind vorige eeuw werd Big Brother bedacht door John de Mol. In 1999 werden twaalf onbekende Nederlanders ruim 100 dagen samen in een huis gezet en 24/7 gevolgd door camera’s. Big Brother is inmiddels uitgezonden in 66 landen.

https://showbizznetwork.n(...)gen-big-brother-2024
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 17:37:38 #56
388664 crew  Dotteke
pi_208604462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef Ireth het volgende:
-O-

[ afbeelding ]
Plak hem hier ook even
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 17:53:38 #57
335263 freaky40
pi_208604632
Gaat er gewoon komen, no worries.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 22:00:29 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208608403
Kelly, de trans-bewoonster uit BB3, zit vanavond bij Beau. Ze gaat 'een boekje open doen', belooft Beau zojuist.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 1 april 2023 @ 20:59:50 #59
335263 freaky40
pi_208620103
En wat had Kelly te melden?
Allemaal cabaretteketet!
pi_208629997
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')