Ik wil Aspinall v Krcmar niet missen.quote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon de hele rit uitzitten maat
Veel van die liedjes blijven uit pure nostalgie hangen. Ik heb nog steeds een obscuur Noors liedje van Fifa 2007 in mijn favoriete playlist staan.quote:
Toen was ie helaas blessa.quote:Op zondag 18 december 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall op WK’s is puur genot.
Behalve vorig jaar. Een thriller tegen Murnan om vervolgens af te gaan tegen Rits
Zag dat ze laatst in de nieuwste FIFA 23 alle klassiekers van vorige edities terug hebben gebracht. Helaas is het wel een kutspel nu.quote:Op zondag 18 december 2022 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel van die liedjes blijven uit pure nostalgie hangen. Ik heb nog steeds een obscuur Noors liedje van Fifa 2007 in mijn favoriete playlist staan.
Sterktequote:Op zondag 18 december 2022 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil Aspinall v Krcmar niet missen.
Soldier Gates is van @Mani89 en ik. Zjak kan van die trein wegblijven.quote:Op zondag 18 december 2022 23:17 schreef Szura het volgende:
Zjak heeft een paar nieuwe hypes op het oog
Campbell is een genotsspeler.quote:Op zondag 18 december 2022 23:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Twitchstreamer heeft wel een prettige stijl.
De trein moet blijven rollenquote:Op zondag 18 december 2022 23:17 schreef Szura het volgende:
Zjak heeft een paar nieuwe hypes op het oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |