Jaquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hier verdien je gezelligste sc van fok punten
Leftfield is top.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
Net op zolder gaan zoeken naar cd's![]()
gevonden maar heb in een vlaag van opruimwoede al mijn house trance hardcore cd's weggedaan
![]()
wel 5 cd's van sade , pixies, leftied etc etc bewaard.
Ja nu opstaanquote:
Waarom heb je die andere wel weg gedaan dan ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja nu opstaan![]()
Balen dat ik maar 1 doos heb bewaard, ben hier al blij mee.
Hooverphonic is ook gered zag ik in de doos
The K&D sessions?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:24 schreef Monique___ het volgende:
kruder & dorfmeister geluisterd? heb ik ook nog
Moet me wel zo even aanmelden bij de buren, ich mochte punkte nah
Ja jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:24 schreef Monique___ het volgende:
kruder & dorfmeister geluisterd? heb ik ook nog
Moet me wel zo even aanmelden bij de buren, ich mochte punkte nah
Uhm als ik denk: nou er kan wel wat weg op zolder dan ben ik vrij rigoureus....... dan is het hop hop weg ermee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom heb je die andere wel weg gedaan dan ?
Zie je veel,en dan scoren anderen ze voor een eurootje bij de kringloop.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom heb je die andere wel weg gedaan dan ?
nee die heb ik dus ook weggegooid!!! die heb ik wel altijd op een pc/mac gehad. Grijs gedraaid.quote:
jaa ik zei steeds nee nee nee maar paar zeiden nu ga gewoon winnen!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja
Ga jij maar winnen deze maand
Ik heb ze weggegooidquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je veel,en dan scoren anderen ze voor een eurootje bij de kringloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |