Nou volgens mij doet ie het nog prima. Ik zei vanmiddag nog tegen iemand... typisch Nederlands. Gas is niet te betalen en DAN krijgen we voor het eerst in 15 jaar een winter in december.quote:
Ik moest ff gauw een antwoord verzinnenquote:Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou volgens mij doet ie het nog prima. Ik zei vanmiddag nog tegen iemand... typisch Nederlands. Gas is niet te betalen en DAN krijgen we voor het eerst in 15 jaar een winter in december.
2 jaar geleden was het in februari een stuk kouderquote:Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou volgens mij doet ie het nog prima. Ik zei vanmiddag nog tegen iemand... typisch Nederlands. Gas is niet te betalen en DAN krijgen we voor het eerst in 15 jaar een winter in december.
Ik vond 'm mooi hoor.quote:Op zondag 18 december 2022 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest ff gauw een antwoord verzinnen
Dat weet ik, maar dit soort kou in december is echt al even geleden. Dat is meer mijn punt.quote:Op zondag 18 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het in februari een stuk kouder
we hebben nu 1 weekje vorst gehad![]()
valt reuze mee hoorquote:Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef B00STER het volgende:
, m
[..]
Dat weet ik, maar dit soort kou in december is echt al even geleden. Dat is meer mijn punt.
Nah dan zit het in mijn hoofd door de huidige gasprijzen, ook goed.quote:Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt reuze mee hoor
we hebben vaker in december vorst
![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nah dan zit het in mijn hoofd door de huidige gasprijzen, ook goed.
Ja jij doet huis verwarmen voor gevorderden ...quote:Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet meer![]()
wel 2 kachelpijpen
zonder gasquote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja jij doet huis verwarmen voor gevorderden ...
De afgelopen minuten kon ik alleen maar dubbelzinnige antwoorden bedenken dus bij deze ... jeetje, wat vervelend!quote:
vandaar mijn volzinquote:Op zondag 18 december 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
De afgelopen minuten kon ik alleen maar dubbelzinnige antwoorden bedenken dus bij deze ... jeetje, wat vervelend!
Nou ... ZO schuin ben ik nou ook weer niet altijd hee!quote:Op zondag 18 december 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar mijn volzin
ik dacht al wel dat je er anders iets van had gemaakt
quote:Op zondag 18 december 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ... ZO schuin ben ik nou ook weer niet altijd hee!
Niet te diepquote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit soms een pietsie scheef ... maar schuin, nee!
Vanaf midden januari tot midden februari is de kans op vorst het grootst dus zet je maar schrapquote:Op zondag 18 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het in februari een stuk kouder
we hebben nu 1 weekje vorst gehad![]()
Hallo meneer worst. Er liep vanmiddag iemand in de trein met een broodje rookworstquote:Op maandag 19 december 2022 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vanaf midden januari tot midden februari is de kans op vorst het grootst dus zet je maar schrap
Keek je hem verlekkerd aan?quote:Op maandag 19 december 2022 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo meneer worst. Er liep vanmiddag iemand in de trein met een broodje rookworst
Ja. Ik had gelijk zin er inquote:Op maandag 19 december 2022 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keek je hem verlekkerd aan?
Broodje rookworst jaquote:
En wederom bedankt voor je ongeëvenaarde talent voor het implanteren van beelden in mijn hoofd Greysie.quote:Op maandag 19 december 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te diep
Niet te schuin
Anders wordt je vinger bruin
ranzig skeletje is het hequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
En wederom bedankt voor je ongeëvenaarde talent voor het implanteren van beelden in mijn hoofd Greysie.
Weer eens wat anders dan een airfryer en een kaassouffléquote:Op maandag 19 december 2022 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo meneer worst. Er liep vanmiddag iemand in de trein met een broodje rookworst
Your welcomequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
En wederom bedankt voor je ongeëvenaarde talent voor het implanteren van beelden in mijn hoofd Greysie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |