Zou hij ook een hapje curry lusten?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:39 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik zie Janny en haar hond al helemaal voor mij. Op zaterdagochtend de bakwinkeltjes afspeuren en dan de hele dag bakken en tegen elkaar aan kruipen. Krijgt Hondje ook een hapje.
Blind bakken?quote:
Deze week koeken, volgende week brood?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Vorige week soezen, nu weer macrons. Thema's raken wel op he.
Zou er nog een brood aflevering komen?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Vorige week soezen, nu weer macrons. Thema's raken wel op he.
Is wel broodnodig.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou er nog een brood aflevering komen?
Als het gelijkspel met iemand anders is zouden ze die ander wel wegsturen toch?quote:
Lijkt me ook al zou die nog wel dinalewaardig zijn tov Ben/Amelquote:
Ze lezen blijkbaar meequote:Op zondag 15 januari 2023 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Ben of Geraldine weg dus, Amel op een goed moment een goede week. Mercedes mag nu wel een keer meesterbakker worden
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Die van Mercedes zijn mooi. Haar bolletjes bedoel ik.
Die chocolade was hopelijk snel opgeruimdquote:Op zondag 15 januari 2023 21:15 schreef Oceanonix het volgende:
Hoeveel zou Naan snaaien op een opnamedag? En hoelang duurt het voordat haar (?) pootjes te kort zijn?
Toch jammer, ik ging haar steeds leuker vindenquote:
Dat hoop ik ook inderdaad. Chocolade is giftig voor honden.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die chocolade was hopelijk snel opgeruimd.
Ja heel leuk dat beestje daar, maar om meerdere redenen is dat helemaal niet zo handig geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook inderdaad. Chocolade is giftig voor honden.
Leren ze snel genoeg afquote:Op zondag 15 januari 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook inderdaad. Chocolade is giftig voor honden.
Waarom eigenlijk? Dit topic gaat toch om het programma (gezien de titel)? En de "wedstrijd"? En niet alleen sec over het bakproces?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Genoeg uitstapjes wel geweest, we blijven hier gewoon bij het Bakken en niet allerlei niet ter zake doende dingen over uiterlijkheden en of men het al dan niet samen doet. Hoerna haal ik dat weg.
Niet over wie wie neukt en of het lekkere wijven zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Dit topic gaat toch om het programma (gezien de titel)? En de "wedstrijd"? En niet alleen sec over het bakproces?
Dan is het toch helemaal niet off topic om het erover te hebben dat ze elkaar helpen terwijl het een wedstrijd zou moeten zijn? Of over wat je van de kandidaten vindt etc.?
Goed punt. Geheel mee eensquote:Op maandag 16 januari 2023 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet over wie wie neukt en of het lekkere wijven zijn.
Hoi.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Sowieso een beetje derdeklaspuberhormonen om meteen te roepen dat een man en een vrouw met elkaar gaan neuken omdat ze met elkaar praten. Jeetje, wat zou ik het druk hebben.
Waar heb je het over ? Of wil je de discussie weer aan gaan, anyway Mercedes is terecht de meester bakker, erg leukquote:Op maandag 16 januari 2023 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Sowieso een beetje derdeklaspuberhormonen om meteen te roepen dat een man en een vrouw met elkaar gaan neuken omdat ze met elkaar praten. Jeetje, wat zou ik het druk hebben.
Ik praat mee in/over hetzelfde gesprek als meerdere posts boven me en nee. Jij?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het over ? Of wil je de discussie weer aan gaan
Heyquote:
Camouflage kleding, zodat Leopard 2 tanks haar moeilijker kunnen spottenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Janny heeft een bakpapier-jurk aangetrokken. Lekker man.
Volgende week is het thema dus Oekraïne.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Camouflage kleding, zodat Leopard 2 tanks haar moeilijker kunnen spotten
Koekraïnequote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgende week is het thema dus Oekraïne.
maar dat is niet chinees. Dat is Amerikaans.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
De technische opdracht zal de gelukskoekjes zijn
Chiffoncake ookquote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
maar dat is niet chinees. Dat is Amerikaans.
Deze cake is ook Amerikaans toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
maar dat is niet chinees. Dat is Amerikaans.
Die knabbelt lekker aan een wortel en drinkt brandnetelthee.quote:
Meer iets voor Heel Holland frituurt ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:44 schreef StephanL het volgende:
Dit associeer ik niet echt met bakken, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |