Ik geloof je meteenquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf! Zelf zit ik noooooooooit in CRE
Child is een echte crea bea. Die doet zo veelquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de CRE-mod toch iets geleerd
quote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf! Zelf zit ik noooooooooit in CRE
Ik weet het, ik ben een allround lurkerquote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Child is een echte crea bea. Die doet zo veel
quote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Child is een echte crea bea. Die doet zo veel
Viel te proberenquote:Op zondag 18 december 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een allround lurker
Dat lukt mij niet, ik ben daar te nieuwsgierig voor, want ik wil ook de COS lezen en als het leuk is meepostenquote:Op zondag 18 december 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de livestream ook ideaal bij het haken of puzzelen. Gewoon lekker luisteren naar dat gekabbel, hopend op een zoemer en ondertussen creëren
Mijn moeder is aan het breien, arme kleinkinderen. Oh achterquote:
Oh ja... snap ik... De COS lees ik bij als de streams te saai zijn (nu) of als ik televisie kijk (nu) en zodat ik weet wanneer in te schakelen. Ik geef ook toe op het moment Criminal Minds te bingenquote:Op zondag 18 december 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, ik ben daar te nieuwsgierig voor, want ik wil ook de COS lezen en als het leuk is meeposten
quote:Op zondag 18 december 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is aan het breien, arme kleinkinderen. Oh achter
Maar je bent ook een tijdje weg geweest van de COS, goed dat je ook met andere dingen bezig bentquote:Op zondag 18 december 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... snap ik... De COS lees ik bij als de streams te saai zijn (nu) of als ik televisie kijk (nu) en zodat ik weet wanneer in te schakelen. Ik geef ook toe op het moment Criminal Minds te bingenOf The Strain. En af en toe als ik zin in heb COS ik vrolijk mee
Deze week iets teveel. Morgen weer in mijn hobbykamer schilderen en miniaturen. Dus dan heb ik weer een leven
Ben de code van coppens aan het kijken. Vind dat altijd wel lachenquote:Op zondag 18 december 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... snap ik... De COS lees ik bij als de streams te saai zijn (nu) of als ik televisie kijk (nu) en zodat ik weet wanneer in te schakelen. Ik geef ook toe op het moment Criminal Minds te bingenOf The Strain. En af en toe als ik zin in heb COS ik vrolijk mee
Deze week iets teveel. Morgen weer in mijn hobbykamer schilderen en miniaturen. Dus dan heb ik weer een leven
Ja klopt, ik zat er teveel in en had even afstand nodig. Nu ben ik weer uit balans. En afgelopen week was mijn hoofd erg druk van de feestdagen, dus had ik genade met mezelf, maar vanaf morgen neem ik een beetje afstand. Het is te zot voor woorden dat ik naar zich vervelende mensen kijk terwijl ik wat wil doenquote:Op zondag 18 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je bent ook een tijdje weg geweest van de COS, goed dat je ook met andere dingen bezig bent
Ja dat zet ik na HHB aan. Code van Coppens is een geniaal programma!quote:Op zondag 18 december 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben de code van coppens aan het kijken. Vind dat altijd wel lachen
Nou ja heeft ze wat te doenquote:Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hier worden minderjarigen niet mishandeld met mijn werken
Goed dat je het zelf in de gaten hebt als het teveel is en dat het dan ook lukt om afstand te nemenquote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zat er teveel in en had even afstand nodig. Nu ben ik weer uit balans. En afgelopen week was mijn hoofd erg druk van de feestdagen, dus had ik genade met mezelf, maar vanaf morgen neem ik een beetje afstand. Het is te zot voor woorden dat ik naar zich vervelende mensen kijk terwijl ik wat wil doen
Maar in de pauzes laat ik mijn neus in de COS zien. Maar voornamelijk lekker bezig zijn.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat zet ik na HHB aan. Code van Coppens is een geniaal programma!
Wat is HHB dan?quote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat zet ik na HHB aan. Code van Coppens is een geniaal programma!
Dat is toch een herhaling? Ik heb ook een CD van Robquote:Op zondag 18 december 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf in de gaten hebt als het teveel is en dat het dan ook lukt om afstand te nemen![]()
Ik ga nu nog even een stukje Rob de Nijs kijken, ik had het laatste stukje gemist afgelopen week.
Dat is nog niet begonnen toch. Ik zie dat meestal op fok als het bovenin mijn myat staatquote:
Omdat heb ik nog nooit gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |