Ik het wel eens op fok geplaatstquote:
Even wachtenquote:
Toch een muis!! (sorry ik was te snel met mijn reactie). Maar wat heb jij met een muis? Betekent het iets?quote:Op zondag 18 december 2022 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou deze kleine[ link | afbeelding ]
Meer wil ook niet
Ja zekerquote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch een muis!! (sorry ik was te snel met mijn reactie). Maar wat heb jij met een muis? Betekent het iets?
Ok. Respecteer ik, want zo ben ik. (lief!)quote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat een aantal het wel weten. Maar liever niet openbaar
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok. Respecteer ik, want zo ben ik. (lief!)
Waarom zo vroeg? Zag je al elders posten dacht dat je nog niet naar bed was geweest.quote:
Kerstavond vieren wij wel, sommige gaan dan naar de kerk naar de speciale `kerst-mis. Daarna thuis `kerstbrood eten.quote:
Zo kerst stol ken j edie niet?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is kerstbrood?
mis ik een traditie?
ohhh die wel hoor. Associeer ik niet met 'na een mis'. Ik dacht even dat ik een traditie mistequote:Op donderdag 22 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Haal hem even hierheen
[..]
Zo kerst stol ken j edie niet?
Gezellig, al vind ik all you neef is love niet zoveel aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:52 schreef Ireth het volgende:
Kerstavond is hier kadootjes uitpakken en dan in onze nieuwe pyjama's/onesies* all you need is love kijken.
* Standaard nieuwe onder de kerstboom
Ik weet niet beter deden ze bij mij thuis vroeger. `zelf heb ik het nooit gedaanquote:Op donderdag 22 december 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhh die wel hoor. Associeer ik niet met 'na een mis'. Ik dacht even dat ik een traditie miste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |