quote:Op zondag 18 december 2022 22:44 schreef Emptystreet het volgende:
Het is iets wat je met vrienden in een dronken bui verzint om vervolgens aan de kant te schuiven. Alleen hebben deze lui besloten het op te nemen
Een van de leukste YouTube shows. Sowieso maken zij altijd top content.quote:Op zondag 18 december 2022 22:39 schreef Emptystreet het volgende:
Fomoshow![]()
Ik hou van Daan en Tobias
Ja, en kennelijk zit ze dan niet eens meer zelf aan de knoppen (zei ze vanmiddag).quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
Presenteert Sophie alleen maar zaterdag en zondag? Dan heeft ze het goed voor elkaar dat ze in het glazen huis zit
Ze heeft de afgelopen maanden Jorien doordeweeks vervangen in de ochtenden op weekdagen. Sowieso is het een prima DJ verder...quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
Presenteert Sophie alleen maar zaterdag en zondag? Dan heeft ze het goed voor elkaar dat ze in het glazen huis zit
Ze heeft maandenlang de show van Jorien Renkema overgenomen toen zij met verlof was.quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
Die heeft op alle tijdsloten al wel gezeten, vooral als invaller, maar die is zeker niet onbekend.quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
Absoluut. Bescheur mij ook constant om Koken en Knoeienquote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een van de leukste YouTube shows. Sowieso maken zij altijd top content.
Ja hoor dat wel, maar toch wel bijzonder eigenlijk toch? Meestal zijn het de 3 dj's die door de weeks zitten toch? (of nouja vroeger dan )quote:Op zondag 18 december 2022 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft de afgelopen maanden Jorien doordeweeks vervangen in de ochtenden op weekdagen. Sowieso is het een prima DJ verder...
Vorig jaar was dit een handige locatie vanwege corona, nu is het heel ongelukkig inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef PjotterFRL het volgende:
Waarom doen ze dit niet meer midden in een stad eigenlijk?
Ik denk dat deze locatie nog uit coronatijd komt. Vind het zeker een onhandige locatie. Je moet gewoon midden in de stad doen idd. Vooral savonds/snachts krijg je nu weinig mensen denk ikquote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef PjotterFRL het volgende:
Waarom doen ze dit niet meer midden in een stad eigenlijk?
Rob heeft het de afgelopen jaren ook gedaan toch? Die zat altijd in het weekend.quote:Op zondag 18 december 2022 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor dat wel, maar toch wel bijzonder eigenlijk toch? Meestal zijn het de 3 dj's die door de weeks zitten toch? (of nouja vroeger dan )
Er is weinig meer over die echt affiniteit hebben met 3FM helaasquote:Op zondag 18 december 2022 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor dat wel, maar toch wel bijzonder eigenlijk toch? Meestal zijn het de 3 dj's die door de weeks zitten toch? (of nouja vroeger dan )
Om eerlijk te zijn, wist ik niet eens dat dit initiatief nog loopt…quote:Op zondag 18 december 2022 22:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit een handige locatie vanwege corona, nu is het heel ongelukkig inderdaad.
ja dat is waar, net allemaal nieuwe dj's natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Er is weinig meer over die echt affiniteit hebben met 3FM helaas
Zou je dat wel hebben als het in het centrum van Amersfoort zou staan?quote:Op zondag 18 december 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, wist ik niet eens dat dit initiatief nog loopt…
Nee, ik ben jaren geleden afgehaakt bij 3FM, terwijl ik ooit nog wel op een paar plekken in NL bij het glazen huis heb gestaan…quote:Op zondag 18 december 2022 22:50 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zou je dat wel hebben als het in het centrum van Amersfoort zou staan?
Bijna alle DJ's zijn ZZP'ers die voor een omroep werken.quote:Op zondag 18 december 2022 22:50 schreef Emptystreet het volgende:
Vraag mij af of die mensen het doen voor het geld dan.. Lijkt me niet dat het zo bijster goed verdient.
Dan snap ik je reactie nietquote:Op zondag 18 december 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben jaren geleden afgehaakt bij 3FM, terwijl ik ooit nog wel op een paar plekken in NL bij het glazen huis heb gestaan…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |