Dan zou hij de eerste Oekraïense deelnemer aan de Premier League zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 14:33 schreef Nober het volgende:
Als ie wint dan is de Premier League niet uitgesloten.
Contender minimaal.quote:Op zondag 18 december 2022 14:33 schreef Nober het volgende:
Als ie wint dan is de Premier League niet uitgesloten.
Ook helemaal geen zin in, nog.quote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Het zit nog niet in m’n systeem dat clubvoetbal bijna begint
Ik ook niet. En al helemaal geen zin in Schreuder ball.quote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook helemaal geen zin in, nog.
Ik heb al weer twee potjes van ADO langs zien komenquote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Kunnen we gewoon niet stoppen met clubvoetbal?quote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook niet. En al helemaal geen zin in Schreuder ball.
Lijkt me kut als dat je trainer is.quote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Humphries lijkt me zeker.quote:Op zondag 18 december 2022 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja, de Premier League. Daarvoor lijken mij binnen:
VGerwen
Price
Smith
Wright
Aspinall
Noppert zou met zijn majorwinst en steady goede jaar ook wel een kans moeten krijgen denk ik. De masters winnaar zal ook wel weer een plekje krijgen. Die laatste gaat dan naar Humphries, vdBergh, Ross Smith of Anderson, een beetje afhankelijk van het WK.
Ik heb énorme zin in Schreuderball.quote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
De KKD is al begonnenquote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Geen finales gehaald op TV, dat hakt erin. Dimitri heeft twee World Series gewonnen en heeft een ander vlaggetje. Ik denk dat hij een streepje voor heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |