Die pens lijkt me ook bij alles wat je doet in de weg te zitten. Zou hij z’n eigen kont nog wel af kunnen vegen?quote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.
De verliezer van deze wedstrijd had praktisch iedere andere R1 wedstrijd gewonnen jaquote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef The_Undertone het volgende:
97.45-92 dit is wel een trapje hoger
Ik zag laatst iemand in het OV die zo dik was dat hij niet meer normaal kon lopen. Slenteren op een zorgwekkende manier.quote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.
Exact. Dit is niet meer geleidelijk, dit is gewoon een lange periode aan een totaal gebrek aan zelfcontrole. Ik heb het makkelijk praten met mijn ectolichaampje maar dit is gewoon bizar.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die pens lijkt me ook bij alles wat je doet in de weg te zitten. Zou hij z’n eigen kont nog wel af kunnen vegen?
Wie had ooit gedacht dat we in Vlaanderen zouden voorlopenquote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplee loopt achter ten opzichte van Undertone en Mani
Laten we hem een mailtje sturen en onze zorgen uitenquote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Dit is niet meer geleidelijk, dit is gewoon een lange periode aan een totaal gebrek aan zelfcontrole. Ik heb het makkelijk praten met mijn ectolichaampje maar dit is gewoon bizar.
Nee ik speculeerde slechts. Ik kijk op een stream.quote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplee loopt achter ten opzichte van Undertone en Mani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |