Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.quote:

Ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.

Mijn excuses. In het vervolg zal ik eerst nadenken en dan posten. Sorry.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan.

Omdat ik nog wil eten vandaag.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft nog niemand het gifje van R. Smith gepost waar zijn kunstgebit eruit dondert?

Zit vast ook aan het Corona gourmet?quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.

omdat dat smerig isquote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft nog niemand het gifje van R. Smith gepost waar zijn kunstgebit eruit dondert?

Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zó dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn excuses. In het vervolg zal ik eerst nadenken en dan posten. Sorry.

Kan gebeuren tochquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zó dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.

Dat gaat gewoon geleidelijk he, je knippert heel even met je ogen en je bent 100 kilo verder. Dat kan gewoon gebeuren zonder dat je het door hebt.quote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zó dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.

Dat geldt zo'n beetje voor elke vetklepquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]

Die heeft gewoon de hoop opgegeven.quote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]

‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.quote:

Emotie etenquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]

Arjen rolt ook meer dan dat hij looptquote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |