Man strak in pak.......modern of verschrikkelijk ouderwets? Goed voor de uitstraling of ziet het er echt verschrikkelijk uit?
En als de man echt in pak MOET, welke kleur(combo) dan zeker niet (of juist wel)?
en JA......de mannen mogen ook reageren!
iig.. lichtgrijs met een heel lichtblauw overhemd eronder
met favo combi...zonder das
goed hoeft niet meteen een maatpak tezijn van duizenden euro's, maar gewoon goed aangekleed, met beleid. en tja kleurcombinaties. alles kan. zijn maar een paar no-go's : zwart hemd, witte das. bruin hemd, zwarte das. bij een goede zaak kunnen ze je altijd helpen.
quote:Ik zelf vind een zwart pak nog het beste staan. Met een wit overhemd en een felle stropdas of een roze overhemd met een wat donkerdere stropdas.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:58 schreef postman het volgende:
ik als man, nee niet nicht ofzo, vind 't iets uitstralen. een GOED pak wel teverstaan.goed hoeft niet meteen een maatpak tezijn van duizenden euro's, maar gewoon goed aangekleed, met beleid. en tja kleurcombinaties. alles kan. zijn maar een paar no-go's : zwart hemd, witte das. bruin hemd, zwarte das. bij een goede zaak kunnen ze je altijd helpen.
quote:ze blijven populair
Op zaterdag 8 februari 2003 20:00 schreef Girly-Suus het volgende:
Zo'n krijtstreep pak bij mannen
frans molenaar for president
edit: kruitstrepen op een pak is not-done
[Dit bericht is gewijzigd door postman op 08-02-2003 20:08]
quote:KRUITstreep
Op zaterdag 8 februari 2003 20:05 schreef postman het volgende:
kruitstreep ook mijn favoriet ja.frans molenaar for president
quote:Ik studeer ook nog, dus ook voor mij is het geen dagelijkse kost (alleen voor speciale gelegenheden). Maar ik studeer accountancy en moet volgend jaar een half jaar stage lopen, dan wordt zeker van me verwacht dat ik een pak aan heb. Dus tegen die tijd moet ik toch even langs de kledingzaak
Op zaterdag 8 februari 2003 20:02 schreef Wimpeh het volgende:
Pak staat professioneel naar mijn mening, en het heeft uitstraling. alleen draag het niet iedere dag als student
En als ik ga werken moet m'n kast vol hangen (om niet steeds met dezelfde aan te komen)
quote:whoopsie, major typo alert
Op zaterdag 8 februari 2003 20:06 schreef Girly-Suus het volgende:[..]
KRUITstreep
![]()
quote:ga alvast beginnen met sparen
Op zaterdag 8 februari 2003 20:06 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Ik studeer ook nog, dus ook voor mij is het geen dagelijkse kost (alleen voor speciale gelegenheden). Maar ik studeer accountancy en moet volgend jaar een half jaar stage lopen, dan wordt zeker van me verwacht dat ik een pak aan heb. Dus tegen die tijd moet ik toch even langs de kledingzaak
En als ik ga werken moet m'n kast vol hangen (om niet steeds met dezelfde aan te komen)
[Dit bericht is gewijzigd door postman op 08-02-2003 20:08]
quote:offtopic: je bent gelijk verdacht!
Op zaterdag 8 februari 2003 20:07 schreef postman het volgende:[..]
whoopsie, major typo alert
ontopic: krijtstreep.....ook maar eens proberen!
quote:FOTO!!!
Op zaterdag 8 februari 2003 20:13 schreef Arsenicem het volgende:
Kheb laatst nog een nieuw pak gekocht. Antraciet van kleur, dusuh, iets lichter zwart zeg maar, wit shirt eronder en een velle oranje stropdas met blauwe en zwarte stipjes erop... Staat echt te cool
ontopic:
klinkt ook goed! vooral die felle stropdas zal het goed doen!
quote:alles waar te voor staat is slecht behalve tevreden
Op zaterdag 8 februari 2003 20:13 schreef Arsenicem het volgende:
Kheb laatst nog een nieuw pak gekocht. Antraciet van kleur, dusuh, iets lichter zwart zeg maar, wit shirt eronder en een velle oranje stropdas met blauwe en zwarte stipjes erop... Staat echt te cool
quote:tering?
Op zaterdag 8 februari 2003 20:17 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
alles waar te voor staat is slecht behalve tevreden
quote:Televisie??
Op zaterdag 8 februari 2003 20:17 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
alles waar te voor staat is slecht behalve tevreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |