Ai inderdaad behoorlijk ordinair, zo’n mailtje van Van der Valk.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk ordinair mailtje in mijn box vandaag.
Tevens komt mijn pakketje van de lidl eraan. Geen flamengo's @:littlerabbit @:AFCniels
Betreft een lamp. @:Lenny_leonard
Veel zoutquote:Op woensdag 21 december 2022 12:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag
Bruine bolletjes rookvlees. Goed gepeperd.
Klopt. Sta ik soms niet bij stil. Maar ik had vleeswaren van moeke gekregen. Normaal zou ik het niet hebben gekocht.quote:
Ach je leeft maar één keerquote:Op woensdag 21 december 2022 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Sta ik soms niet bij stil. Maar ik had vleeswaren van moeke gekregen. Normaal zou ik het niet hebben gekocht.
Beetje bananen/aardappelen eten om het te counteren (kalium)quote:Op woensdag 21 december 2022 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Sta ik soms niet bij stil. Maar ik had vleeswaren van moeke gekregen. Normaal zou ik het niet hebben gekocht.
Ik heb ooit eens zo'n zak bruin brood gehaald met bijna geen zout, de tering wat was dat ranzigquote:Op woensdag 21 december 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach je leeft maar één keer
Wel lekker, je hebt ook zoutarme varianten dacht ik (maar dat lijkt me niet lekker)
Ik slik daar al tabletten voor (Waar heb ik geen pillen van ?) Verder eet ik minimaal drie keer per week aardappelen.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje bananen/aardappelen eten om het te counteren (kalium)
Topperquote:Op woensdag 21 december 2022 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slik daar al tabletten voor (Waar heb ik geen pillen van ?) Verder eet ik minimaal drie keer per week aardappelen.
dus je weet dat je te veel zout eetquote:Op woensdag 21 december 2022 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slik daar al tabletten voor (Waar heb ik geen pillen van ?) Verder eet ik minimaal drie keer per week aardappelen.
Je hebt nog steeds niet geleerd goed te lezen helaas.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus je weet dat je te veel zout eet
omdat te 'counteren' neem je er pillen voor
logisch
quote:Op woensdag 21 december 2022 12:56 schreef aTypisch het volgende:
ik heb nu trek in een broodje kroket
zou kunnenquote:Op woensdag 21 december 2022 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet geleerd goed te lezen helaas.
zonder broodje?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:56 schreef aTypisch het volgende:
ik heb nu trek in een broodje kroket
ik ga het niet nemen, heb het niet in huisquote:Op woensdag 21 december 2022 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus dat geen brood ben je ook weer vanaf
Wanneer je geen chocolademelk meer durf te schrijven ivm racisme claims.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:28 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een warme hocolademelk drinken
Klinkt als een tekst van Tedje van Es van De tegenpartij.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef KingRoland het volgende:
Johannes 3:16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe.
Glutenvrij brood was vroegah (+/- 10 jaar geleden) ook niet te hachelen, maar zoutarm lijkt me helemaal smerig jaquote:Op woensdag 21 december 2022 12:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens zo'n zak bruin brood gehaald met bijna geen zout, de tering wat was dat ranzig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |