Kopje koffie gedronken bij m'n ouders. Boodschappen. Da wastquote:Op zondag 18 december 2022 16:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik heb ook al boodschapjes gedaan en zulks
Heerlijkquote:
500 gram pohhhquote:Op zondag 18 december 2022 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga nog ff boodschappen doen. Trek in champignons
daar kan je ook makkelijk heel veel groentes in verwerkenquote:Op zondag 18 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Hier staat de curry weer opstokbroodje erbij
Klopt. Niet gedaan deze keerquote:Op zondag 18 december 2022 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kan je ook makkelijk heel veel groentes in verwerken
Wel lekkerquote:Op zondag 18 december 2022 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een pakje pittige thaise groene curry gekocht, kijken wanneer ik het aandurf om dat te eten
Handschoentjes en dan daar de topjes af knippenquote:
Fijnquote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef suzi1 het volgende:
die had ik al de laatste dagen aan. niet meer nodig nu vandaag
Ik had 8,5 graden binnen toen ik terug had gedraaid naar 7 graden.quote:Op zondag 18 december 2022 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
joh als ik hem hier niet op 14 houd dat dan word het echt wel kouder
zo danquote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had 8,5 graden binnen toen ik terug had gedraaid naar 7 graden.
Ja zoiets inderdaad....maar zoals nu weekend als ik thuis ben stook ik overdag ook tot 19 graden. Echt geen zin in om in de koud te gaan zitten.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef suzi1 het volgende:
ik laat hem normaal altijd op 15 staan snachts
al haalde dat tot voor vandaag de dag geen zak uit
nou die kast op zolder gaf 39 graden aan. was tijdje terug 44 en aan de foon zei een vrouw (...) dat is goedquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat was er dan, druk te laag ofzo of heb je nieuwe thermo
Gewoon iemand voor laten komen toch?quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou die kast op zolder gaf 39 graden aan. was tijdje terug 44 en aan de foon zei een vrouw (...) dat is goed
maar buum zei, die moet op 60 of 70
en de meter beneden geeft verkeerd aan. doet t niet goed
owja, even na laten kijken. ik mag zelf niks bij de cv doen behalve aan en uit zetten ofzo en bij vullenquote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou die kast op zolder gaf 39 graden aan. was tijdje terug 44 en aan de foon zei een vrouw (...) dat is goed
maar buum zei, die moet op 60 of 70
en de meter beneden geeft verkeerd aan. doet t niet goed
ik heb ze ook al 2 keer gebeld. de 1 zegt oooh dat is goed mevrouw. en de ander verbindt je door en dan is dat ook weer verkeerd verbondenquote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon iemand voor laten komen toch?
zou ik ook doen inderdaadquote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon iemand voor laten komen toch?
Gewoon eisenquote:Op zondag 18 december 2022 18:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb ze ook al 2 keer gebeld. de 1 zegt oooh dat is goed mevrouw. en de ander verbindt je door en dan is dat ook weer verkeerd verbonden
ik heb het er met jullie bijna jaar terug ook over gehad. of korter
jullie zeiden al, laat iemand komen. maar dat doe ik nooit snel. dan bel ik en snap ik er niks van en laat t maar gaan
laatste keer in 2017 zag ik op die memo.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
owja, even na laten kijken. ik mag zelf niks bij de cv doen behalve aan en uit zetten ofzo en bij vullen
volgens mij komen ze hier 1x in de 2 jaar ofzo dat ding controleren
als ik mannetje laat komen voor jan lul wat ik zelf op kan lossen wel ja. cv specifiek he, dat is niet woningbouw maar appart bedrijfquote:
en zo hoort dat ookquote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef engine het volgende:
Ik had ook de ketel stuk jaar terug ofzo. Gaf een foutcode...gebeld en die foutcode gegeven en binnen 48 uur hing er een andere ketel als tijdelijke oplossing. Inmiddels is ook die vervangen voor een permanente oplossingWas netjes geregeld.
lapje lood was mij niet eens opgevallen. was ander die me er op attendeerde. en vanwege slecchte weer zou dat lekage kunnen geven ja. maar zeg niet, we sturen een manneke deze week. en dan bel ik een jaar of 3 later pas weer van, waar blijft die manneke nouquote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk cv is gewoon belangrijk. je mag niet in de kou zitten. lapje lood zulllen ze pas hard voor gaan lopen als het of gevaar opleverd of lekage waarschijnlijk
volgende keer niet 3 jaar wachtne op mennekequote:Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lapje lood was mij niet eens opgevallen. was ander die me er op attendeerde. en vanwege slecchte weer zou dat lekage kunnen geven ja. maar zeg niet, we sturen een manneke deze week. en dan bel ik een jaar of 3 later pas weer van, waar blijft die manneke nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelen ze dat 'ik' receipt moet doorgeven of dat ze wachten op receipt van andere airport waar de koffer evt zou zijn?
Zo lees ik het ook. Wachten tot je koffer op Schiphol is.quote:Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
wachten ze niet gewoon tot dat je baggage door de scanner is gegaan ofzo?
Is er geen chat functie ofzo misschien die gratis is?quote:Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
bellen kopst 40cpm. idioten
maar wrs wel recht op bedrag van aan te schaffen producten die je nodig hebt maar in die koffer zitten
doorgegeeftquote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja koffer hoort op schiphol, is niet op schiphol, dus nu op wereldreis en ze wachten tot dat hij op schiphol aankomt en word geregistreerd als zijnde op schiphol?
De romige melk tabletten zijn lekker. Staat ook op elk stukje ''liefde voor chocola''quote:Op zondag 18 december 2022 20:49 schreef suzi1 het volgende:
de welke?
ze hadden eerst repen ruby choco. heerlijk. maar zijn er uitgegaan
Das idd nog best prijzig. nou ja alles is duur tegenwoordigquote:Op zondag 18 december 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
haha. zijn normaal zo een euro per reepje van max 28 gram
dus was nu koopje
oh jeetje!quote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef Moonlight het volgende:
Ongeluk gebeurd op de weg waar ik net werd teruggebracht vrouw om het leven gekomen
Jaaaquote:Op zondag 18 december 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ja joh zo zie je maar weer, ongeluk klein hoekje enzo
Meer voor de andere inzittendenquote:Op zondag 18 december 2022 21:27 schreef suzi1 het volgende:
ben je toch wel blij dat jij t niet was he!
Siusiquote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef suzi1 het volgende:
staat mijn naam ook heel raar op
https://www.vinted.nl/wom(...)-donna-alpe-di-siusi
quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ravioli funghi met kastanjechampignons, broccoli, paprika, zalmfilet en roomsaus
quote:Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
en beagle knuffel voor hema in andere jasje
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mag dit ook op de e-scoot
[ afbeelding ]
nooooquote:Op zondag 18 december 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
mijn broertje was gaan fietsen met mijn teddybeer achterop en is hem zo kwijtgeraakt
Ook een hont?quote:Op zondag 18 december 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn mutti de mijne ook omdat zogenaamd muizen waren geweest
en dan zei je nog dat je rustiger aan gaat doen met likejesquote:Op maandag 19 december 2022 11:59 schreef Moonlight het volgende:
Jullie hebben het rustig gehouden geen likejes
Ga ik ookquote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan zei je nog dat je rustiger aan gaat doen met likejes
waar je zin in hebtquote:Op maandag 19 december 2022 20:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeg dat wel, nu weet ik niet wat ik eerst moet kijken
Ik wiebelde zo hard, dat ik van mijn stoel gleedquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
Valt er wat te wiebelen vandaag?
Ik ben zelf nog met een trui bezigquote:Op maandag 19 december 2022 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar breiende moeders al niet goed voor zijn
DJ Vincequote:
Een kerst trui?quote:Op maandag 19 december 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog met een trui bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |