Alweerquote:Op zondag 18 december 2022 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Morgen Marcootje bij viaplay
Liever wel. Ga ik boven liggen sloapequote:Op zondag 18 december 2022 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Liever geen 3-0. Diep in de nacht genot
Ik zit altijd aan de buis gekluisterd als Fat Vinny begint te analyserenquote:Op zondag 18 december 2022 09:48 schreef Dachtjewat het volgende:
Ben nog steeds gek van darts maar kan het gelul eromheen echt missen als kiespijn. kijk liever reclame dan 'analyses' van de wedstrijden eerlijk gezegd. niks ten nadele van de mensen die er zitten maar er is gewoon te weinig om te analyseren. Ik zou zeggen 10 minuten voor de eerste wedstrijd even een inleiding op de avond, waar op te letten etc. en 10 minuten na de laatste is meer dan voldoende. geen idee waar je dan de overige tijd mee op moet vullen maar ok
Wij verbruiken al 5 dagen 0,0 m3 gas.quote:
Airfryerontbijt?quote:Op zondag 18 december 2022 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
18 / 77 bekend: Dr_Flash in DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus, editie 2023
Tevens goedemorgen allen. Nu eerst ontbijten.
neen, wat gezondigheid. Yoghurt met granola Noten & Zaden en aardbeien.quote:
DRT is in shock door dit nieuws.quote:Op zondag 18 december 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neen, wat gezondigheid. Yoghurt met granola Noten & Zaden en aardbeien.
Ik zat gisteren al te kijken en als ik op sport druk dan staat darts pas op de tweede plekquote:Op zondag 18 december 2022 11:55 schreef Coelho het volgende:
[offtopic]Ik kijk al de hele week darts en nog steeds toont Viaplay op de home pagina alleen maar films en documentaires met Max. Heb je een live evenement, maak je er geen reclame voor op je landing page[/offtopic]
Mooi goedkoop!quote:Op zondag 18 december 2022 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij verbruiken al 5 dagen 0,0 m3 gas.
Toon stuk
Ondergeschoven arm kindjequote:Op zondag 18 december 2022 11:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zat gisteren al te kijken en als ik op sport druk dan staat darts pas op de tweede plek
Beticht jij Zjak van NSB praktijken?quote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak zat van de week te zeggen dat het bij de Duitsers niet aan de druk van de pers lag, maar gewoon aan het talent van de darters en nu Hopp naast hem zit geeft ie de pers weer de schuld
Schijtnummer ookquote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doodsaaie Prakje Jiwa![]()
![]()
En dan via India naar WK
Razma is toch net zo doodsaai?quote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
En dan via India naar WK
Tegen de doodsaaie Razma, geweldig.quote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
En dan via India naar WK
Hoi Yannick.quote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Prakje Jiwa z’n werparm breekt
Die eerste ronde duurt echt veel te lang.quote:Op zondag 18 december 2022 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saaiheid troef inderdaad en dat om 12.15. Waar hebben we dit aan verdiend.
Ik ga maar eens thee maken
Alle 4, liefst tegelijkquote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je er 3!
Ook primaquote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je er 3!
Iedereen heeft een naam dus een bijnaam is overbodig.quote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Doevelaer het volgende:
Razmataz, wat een waardeloze bijnaam is het ook
Zit ik heel eerlijk gezegd ook niet enorm op te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |