Je bent en blijft een fokker..quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daar heb je zelf geen enkele zeggenschap in of wat
Neymar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe spreekt Jan Roelfs het uit? Poertela?
Hiermee stel je Stijn teleur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Josh Rock ga ik definitief niet halen
Ik verwacht een negendarter en mooi verslag van jullie
Poertjelaj of zoquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daar heb je zelf geen enkele zeggenschap in of wat
Ga je doen danquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Josh Rock ga ik definitief niet halen
Ik verwacht een negendarter en mooi verslag van jullie
Maar ga je altijd in die stink lucht zitten? Ik vind het erg moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]Ik heb dat met een collega die altijd uit haar mond stinkt.
Zwijnen in een paardenstal?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.
Niet iedereen heeft viaplayquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Szura het volgende:
Uitstekende vraag aan permanent depressieve VdV
Moeniechchchzsquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.
Geen hongerwinter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijke walgelijkheid. Op eoa manier heb ik nog twee frikandellen in de pan liggen.
Djogoe Portsjeela.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Klinkt beter dan deze partijquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijke walgelijkheid. Op eoa manier heb ik nog twee frikandellen in de pan liggen.
Qua geur weinig verschil. Stinkt als de pleuris.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zwijnen in een paardenstal?
Stiekem jaloersquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeel van paardrijden is dat je er wel een gigantische reet van krijgtquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tenzij je haar aangeduwd hebt tussen het hooi totaal
cuck gedrag natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |