quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:Klopt, ik wist het al een tijdje. Moest alleen geheim blijven.
De bron is overigens natuurlijk de eigen website.
![]()
En na even op hun website te hebben gekeken.. lees de website van hun eens goed.. en druk eens op die full story websites
![]()
Of lees eens dat stukje van 3voor12.. waar dit staat:
quote:
Koeneman vertelt op Hanx: "De reden voor de split is in feite dat we het gevoel hadden als Americana-act te hebben gedaan wat we konden doen. We zagen niet in dat we in het genre waarin we opereerden een betere plaat konden maken dan 'Utrecht'. Hooguit eenzelfde soort plaat, hetgeen niet zo boeiend is. Daarnaast merkte ik zelf dat ik gewoon andere muziek wilde gaan maken. Eén en één is dan twee."
Volgens Hanx heeft Koeneman 'nieuwe liedjes klaar waar hij beslist iets mee zal gaan doen, maar weet hij nog niet welke kant het uit zal gaan. Voorlopig richt hij zijn aandacht nog op The Yearlings.' "Op dit moment willen we echter vooral nog even naar het verleden kijken. We zijn trots op wat we hebben gedaan. Ik kan 'Utrecht' nog steeds opzetten en vind het een toffe, gevarieerde plaat."
The Yearlings staan zelfs op allmusic.com met een foto! best vet
Tim's LastFM Charts' I want a easy plateau, some place to rest my head '