Thijs wie? Ik ken er wel meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef Summerteeth het volgende:
Hé GrandWazoo, ken jij ene Thijs uit Roggel?
Nee, niet op mijn basisschool. Maar de vader van Leon is wel congierge op mijn oude bassischoolquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ken je hem? En is Frans Nijssen jouw meester geweest op de basisschool?
Hee Grand Wazoo, wie is u? Let thy name be knownquote:Nee, niet op mijn basisschool. Maar de vader van Leon is wel congierge op mijn oude bassischool![]()
En na even op hun website te hebben gekeken.. lees de website van hun eens goed.. en druk eens op die full story websitesquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Klopt, ik wist het al een tijdje. Moest alleen geheim blijven.
De bron is overigens natuurlijk de eigen website.
The Yearlings staan zelfs op allmusic.com met een foto! best vetquote:
Koeneman vertelt op Hanx: "De reden voor de split is in feite dat we het gevoel hadden als Americana-act te hebben gedaan wat we konden doen. We zagen niet in dat we in het genre waarin we opereerden een betere plaat konden maken dan 'Utrecht'. Hooguit eenzelfde soort plaat, hetgeen niet zo boeiend is. Daarnaast merkte ik zelf dat ik gewoon andere muziek wilde gaan maken. Eén en één is dan twee."
Volgens Hanx heeft Koeneman 'nieuwe liedjes klaar waar hij beslist iets mee zal gaan doen, maar weet hij nog niet welke kant het uit zal gaan. Voorlopig richt hij zijn aandacht nog op The Yearlings.' "Op dit moment willen we echter vooral nog even naar het verleden kijken. We zijn trots op wat we hebben gedaan. Ik kan 'Utrecht' nog steeds opzetten en vind het een toffe, gevarieerde plaat."
Dat viel me ook al op ja.. !!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef pfaf het volgende:
Beetje zonde dat Utrecht niet bij de discografie staat.
Timquote:Op maandag 27 maart 2006 00:19 schreef Drumslurf het volgende:
[..]
Hee Grand Wazoo, wie is u? Let thy name be known![]()
Yes Leon (neem ik aan toch?).quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef Drumslurf het volgende:
Ah, Tim, die Tim. Van de Mertensstraat zeg maar?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |