SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:40 schreef Wertha het volgende:
De uitschakeling van Gurney is geen groot verlies voor dit toernooi.
Diep in de nachtgenot?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat de avondsessie pas om 21h00 begint
Ik heb nu al de reputatie gemaakt met deze naam.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte @:GurneyIsBestOke, wellicht tijd voor een namechange?
Ach Federer-fan was ook ineens Nadal-fan, kan allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte @:GurneyIsBestOke, wellicht tijd voor een namechange?
Arjan van der Giessen is gewoon een type-Joep Schreuder.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Grifte het volgende:
Zal The Feather ooit bij een interview met Soutar niet beginnen over brandweerman zijn?
Als je wil kan ik nog wat meer momenten aanwijzenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu al de reputatie gemaakt met deze naam.
Ik had destijds langer moeten nadenken, vrees ik.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je wil kan ik nog wat meer momenten aanwijzen
Sterkte er mee. En RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu al de reputatie gemaakt met deze naam.
Ik had destijds langer moeten nadenken, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |