Ik vind het wel mooi dat een van de leukste WK's naar mijn mening uitgerekend in Qatar werd gehoudenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nederland is ook lang niet zo fris als het pretendeert te zijn.
https://www.1limburg.nl/n(...)ute-uitzendbedrijven

Frankrijk zit vol met illegalen en ander tuig. Als je daar in de campingwinkel om een ‘baguette’ vraagt kijken ze je stom aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Frankrijk is ook een C land

Burnett is afgebrandquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, er zijn weer vlammekes in huis. Hoe staat het bij Burnett?

Groepsfase was leuk maar de knock-outfase pure aids.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat een van de leukste WK's naar mijn mening uitgerekend in Qatar werd gehouden
Vind het deugjesvolk niet zo leuk

Zo leuk is het toch niet, op speelronde 3 naquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat een van de leukste WK's naar mijn mening uitgerekend in Qatar werd gehouden
Vind het deugjesvolk niet zo leuk

laten we stoppen met deze act een podium gevenquote:

Halve finales waren minder inderdaad, maar verder wel prima genotenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Groepsfase was leuk maar de knock-outfase pure aids.
Halve finales waren anti-climax. Geen Nederland-Brazilië of Frankrijk-Portugal.

Geen stunt meer te noemen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:47 schreef BB-King het volgende:
Soutar kan best eens stunten tegen Gurney.

Dan is m’n Scorito naar de maan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:47 schreef BB-King het volgende:
Soutar kan best eens stunten tegen Gurney.

Ik sta volledig achter Gianni Infantino.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zo leuk is het toch niet, op speelronde 3 na

Naar je UI dus?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is m’n Scorito naar de maan.

Heb jij ook nog een beha van Maan? #dtvquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is m’n Scorito naar de maan.

Moet jij weten. Wij juichen voor Sootsquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Gianni Infantino.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |