SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Pooohquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is geil! @:de_boswachter
Soutar vind ik niet saai.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hou vaak nooit zo van snelle exits van seeds, maar om Gurney kan ik niet rouwig zijn. Ook al speelt hij tegen een saai figuur als Soutar.
Alan Soutar is een geweldige speler. Genot voor de camera. Er is geen speler in het circuit die zo goed kan relativeren als Alan Soutar. Geweldige speler, on and off the ochequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hou vaak nooit zo van snelle exits van seeds, maar om Gurney kan ik niet rouwig zijn. Ook al speelt hij tegen een saai figuur als Soutar.
Soutar is wel zo'n speler die seed had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgend jaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soutar is wel zo'n speler die seed had kunnen zijn.
Dit ligt echt met geen mogelijkheid aan het bordquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een bouncerklote winmau borden
Is gewoon een prima bordleverancier.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een bouncerklote winmau borden
Nee is ook zo. Sorry.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ligt echt met geen mogelijkheid aan het bord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |