Ik vind zoiets ook wel geinig, kan leuk worden op het podiumquote:
Of toch niet.quote:Op zondag 18 december 2022 16:25 schreef Momo het volgende:
Morgen krijgen we als het goed is alle nummers uit deze selectie
Eén van de weinige keren dat ik een actie van Wiwi wel kon waarderen.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Of toch niet.
De Roemeense omroep zit nu elke keer de No Artist te teasen, wat schijnbaar geen artiestennaam is, maar werkelijk een vraagsteken. Vandaag zijn de lyrics gepost.
[ twitter ]
Lijkt mij dat er grote naam achter zit dan. Zou best iemand kunnen zijn die wij als eurofans niet kennen, maar vooral de namen van Roxen en Laura Bretan komen voorbij. Ik zou Roxen wel een herkansing gunnen met een topnummer. Als je relatief recent nationale finales ben gaan volgen zegt de naam Laura Bretan je misschien niks. Maar die stond in 2019 centraal in Selecţia Naţională. Wiwiwiliam en Debaaaan waren juryleden in de jury. Laura Bretan is zeer christelijk en doet ze zich vooral voor als klein meisje met een prinsessen jurk en staartjes en liedjes zingt voor God. Ze had reclames opgenomen tegen homorechten in Roemenië. Toen hebben William en Deban haar een zo lage score gegeven dat ze niet meer kon winnen, ook al had het publiek in Roemenië voor haar gekozen. #ophef #rellen
Mocht ze werkelijk terugkeren dan kijk ik graag uit naar de interviews met wiwi.
Wow wat een prachtige stem. Die zal nu vast alleen maar beter klinken.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:46 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij dat er grote naam achter zit dan. Zou best iemand kunnen zijn die wij als eurofans niet kennen, maar vooral de namen van Roxen en Laura Bretan komen voorbij. Ik zou Roxen wel een herkansing gunnen met een topnummer. Als je relatief recent nationale finales ben gaan volgen zegt de naam Laura Bretan je misschien niks. Maar die stond in 2019 centraal in Selecţia Naţională. Wiwiwiliam en Debaaaan waren juryleden in de jury. Laura Bretan is zeer christelijk en doet ze zich vooral voor als klein meisje met een prinsessen jurk en staartjes en liedjes zingt voor God. Ze had reclames opgenomen tegen homorechten in Roemenië. Toen hebben William en Deban haar een zo lage score gegeven dat ze niet meer kon winnen, ook al had het publiek in Roemenië voor haar gekozen. #ophef #rellen
Mocht ze werkelijk terugkeren dan kijk ik graag uit naar de interviews met wiwi.
Meh. Na A Monster Like Me heeft geen van zijn nummers meer het ESF gehaald. Ook dat nummer in Eesti Laul van hem dit jaar vind ik best wel middelmaat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:37 schreef Momo het volgende:
Morland heeft nummer Statues geschreven.
#Melfestedquote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef NailQueen het volgende:
De tekst van je telefoon afkijken is wel een afknapper hoor
Ja, ik vind deze ook leuk, maar ik weet niet of het 2 jaar op een rij zo leuk werkt eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Deze is wel het meest gezellig. Goed afgekeken van Zdob si Zdub
Net als Trijntje bij het afscheidsconcert van Rob de Nijsquote:Op donderdag 29 december 2022 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Deze is wel het meest gezellig. Goed afgekeken van Zdob si Zdub
Bij EIC gaat het best gezellig worden maar in Liverpool wordt het geen succesje denk ikquote:Op donderdag 29 december 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
#Melfested
[..]
Ja, ik vind deze ook leuk, maar ik weet niet of het 2 jaar op een rij zo leuk werkt eigenlijk
Met 100% televote denk ik wel dat het de finale haalt hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
#Melfested
[..]
Ja, ik vind deze ook leuk, maar ik weet niet of het 2 jaar op een rij zo leuk werkt eigenlijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:14 schreef Funhouse het volgende:
Er lijkt een klein beetje gedoe te zijn met de inzending van Andreea D en Folclor Orchestra.
Hun nummer is namelijk gebaseerd op een lied uit de Roemeense volksmuziek dat vaak opgevoerd wordt bij bruiloften.
Nu is dat op zich nog niet zo'n heel groot probleem, maar het blijkt in arrangement en uitvoering bijna identiek te zijn aan deze versie van de video game Rabbids Go Home uit 2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Statues valt live zo tegen, Theodor valt positief op in de recapquote:Op maandag 6 februari 2023 20:58 schreef Cyan9 het volgende:
Recapje Roemeense inzendingen, nu allen live te horen:
Omdat het allemaal zo goed is of juist niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier iets kiezen is een enorme opgave.
Niveautje is vrij triest.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Omdat het allemaal zo goed is of juist niet?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:50 schreef Nashipeer het volgende:
??? en bij het eerste liedje valt het geluid weg, en opeens schakelt het over naar de greenroom voordat het lied voorbij is, en er staat STOP VOT in beeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |