Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overlevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi zo en wel lekker snel ook dan
Fijn te horen, vond het ook wel erg rapquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:51 schreef D. het volgende:
Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overlevenquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 17 december 2022 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi zo en wel lekker snel ook dan
Krijg je McDonaldsquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja die Trump Trading Cards.Dineren met Trump, dat zou wat zijn.
Oja, hij eet veel McDonald's... En na een kwartier is het al klaar. En natuurlijk mag je het niet hebben over politics maar alleen over golf enzo.quote:
Je gaat het 5 min langer volhouden dan een kwartier als je blijft herhalen dat hij geweldig isquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, hij eet veel McDonald's... En na een kwartier is het al klaar. En natuurlijk mag je het niet hebben over politics maar alleen over golf enzo.
You have beautiful golf courses. They are beautiful.quote:Op zaterdag 17 december 2022 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat het 5 min langer volhouden dan een kwartier als je blijft herhalen dat hij geweldig is
No babi pangan for you !!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Alles oke?
Deed mij aan gefrituurde ( in ossewit) hondenbrokken denken
Is dat rauwe broccoli?quote:
De volgendequote:Op zaterdag 17 december 2022 06:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overleven
Fijn te horen, vond het ook wel erg rapquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |