abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207112016
Het voorspellingen topic voor 2023.
Heb je ideeën , voorgevoelens mbt 2023, of voorspellings visioenen, post ze hier.
Dit is de inleidingpost van het topic, plaats mijn bijdrage spoedig.
There is only one religion
pi_207155650
TRU gerelateerd, ik verwacht in 2023 een klein stapje richting UFO Disclosure, als aanloop naar grotere onthullingen over een klein aantal jaar.
I want to believe...
pi_207156760
• Het Nederlands Elftal wint de Nations League.
• Covid vaccinaties nummers 6 en 7 zullen uitrollen.
pi_207158333
Ik denk in ieder geval dat we nog een lockdown, massale stroomuitval en burgerprotesten kunnen verwachten, maar dat is meer naar aanleiding van actuele nieuwsberichten.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207165566
Ik heb er ook tarotkaarten over gelegd met de zeven-methode, die zeggen dit:
Wat is de voorspelling voor 2023?
(zwaarden 9 als houding/reacties op de vraag)
Een zwaarmoedige vraag waarin we te maken krijgen met ziekte, eenzaamheid, verlies en slecht nieuws. Gevoelens van wanhoop maar ook het begin van een nieuw productief leven, tijd heelt immers alle wonden.
We lijken dus een nieuwe start te gaan maken nadat we gedwongen afscheid moeten nemen van het leven zoals we het nu kennen.
(Staven 2 als eindresultaat)
Uiteindelijk wordt door hard werken, verdraagzaamheid en doorzetten succes bereikt. Er is volwassenheid ontstaan en geluk door eigen moed en initiatief.
(Zwaarden 4 voor het onverwachte/hindernissen) De hindernissen of onverwachte tegenvallers zijn te vinden in langdurige processen op weg naar verbetering. Waarschijnlijk duren die dingen langer dan verwacht. Hierbij kan je denken aan dingen die even de tijd stil laten staan als rechtszaken, herstellen van ziekte, afzondering van jezelf.
(Kelken 9 voor hulp die geboden wordt) Gulheid en vriendelijkheid zijn sterk aanwezig en zorgen voor het emotioneel en materieel welzijn van elkaar en de vervulling van een grote wens. Waarschijnlijk worden deze eigenschappen door de omstandigheden versterkt.
(Zwaarden 6 over verduidelijking van de geboden hulp) staat voor reizen, verhuizen naar een aangenamer oord of verandering van baan. Veranderingen leiden tot succes na een zorgelijke periode. Risico loont, wees geduldig, tijd weet raad,
(Pentakels 10 over verduidelijking van de hindernissen) staat voor knellende familiebanden die dus zorgen voor de langdurige hindernissen.
(De Keizerin over invloeden rondom de uitkomst) De beloningen voor je geduld en doorzettingsvermogen zullen zowel financieel als op liefdesgebied (en dan voornamelijk de vruchtbaarheid) groter zijn dan je je had kunnen voorstellen.

:P
pi_207355705
Nog meer mensen met voorspellingen/verwachtingen voor 2023? Heb je iets gelezen erover wellicht?
  Admin maandag 2 januari 2023 @ 13:19:55 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207389384
Nee, de flauwekul dingetjes in bladen.
Had Nostradamus nog iets over dit jaar/periode?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_207389571
- Corona keert terug, regering laat maatregelen over op de keuze van de mensen zelf;
- Arrestatiebevel Internationaal strafhof voor Poetin;
- Poetin ernstig ziek, maar sterft in 2023 nog niet omdat hij de beste doktoren kan betalen;
- Overname regering van Poetin door Wagner-groep;
- Rusland duikt in diepe repressie/onderdrukking door nieuwe regering;
- Oekraïne-protesten in Rusland na ziekteverklaring Poetin worden gewelddadig de kop ingedrukt;
- Einde oorlog Oekraïne door overeenkomst en lege schatkist Rusland;
- Nederlandse economie herstelt zich, geen torenhoge inflatie meer;
- Protesten rond prijzen en onvrede over het Openbaar vervoer;
- Vuurwerk wordt landelijk verboden en de verkoop daarvan;
- China houdt zich koest;
- Overlijden paus;
- Klimaatproblemen worden ernstiger;
- Winst Groenlinks bij Provinciale verkiezingen t.o.v. landelijke verkiezingen. Winst VVD bij provinciale verkiezingen t.o.v. vorige Provinciale verkiezingen;
- Sterke daling verkoop dieselauto's (maar deze is logisch);
- Koeman bakt er niets van met het nationaal voetbalelftal.
pi_207536463
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 08:21 schreef NoFoksGiven het volgende:
TRU gerelateerd, ik verwacht in 2023 een klein stapje richting UFO Disclosure, als aanloop naar grotere onthullingen over een klein aantal jaar.
Het jaarlijkse onderzoeksrapport van AARO is gister gepubliceerd (hoewel dit eigenlijk eind okt 2022 gepland was). Ik verwacht meer diepgang in het komende rapport, dus nog steeds hoop op mijn bovenstaande voorspelling.
I want to believe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')