Tri state city in NL, BE en NRW... Saudi Arabië die een stad bouwt zo groot als België in de woestijn waar je niet buiten komt... Workers paradisequote:Op zaterdag 17 december 2022 01:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
Tk zit dit nu te lezen en mijn nekharen gaan overeind staan![]()
https://www.ninefornews.n(...)t-is-nog-veel-erger/
Apeldoorn is de eerste stad die zogenaamd "smart" is gemaakt. Weten de bewoners daar dat ze overal waar ze komen gemonitord worden, nog ff een QR app erbij en het is klaar.
Uiteraard weer een plannetje van onze vrienden van het WEF
Ik vind het gewoon bizar dat dit soort systemen worden opgezet om mensen te gaan volgen, ZONDER dat de mensen het weten. Eigenlijk zullen we schwab alles moeten afnemen en hem in een bedpod laten slapen met eten als insectenburgers en geprint vleesquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tri state city in NL, BE en NRW... Saudi Arabië die een stad bouwt zo groot als België in de woestijn waar je niet buiten komt... Workers paradise![]()
You own nothing..... You'll be happy.
Nee joh, gaat niet gebeuren. Teveel mensen doen niet mee. Dus proberen het eerst met de hoge energiekosten om mensen te laten luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bizar dat dit soort systemen worden opgezet om mensen te gaan volgen, ZONDER dat de mensen het weten. Eigenlijk zullen we schwab alles moeten afnemen en hem in een bedpod laten slapen met eten als insectenburgers en geprint vlees
Oh, ja tri state city: NL veranderen in een grote stad.ik vraag me af of ze dat gaat lukken.
FVD gooit het onderwerp WEF wel op tafel van de 2e kamer, maar dat vinden ze niet zo leuk daar. Eigenlijk zal het smart city plan ook op in de 2e kamer moeten worden besproken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet gebeuren. Teveel mensen doen niet mee. Dus proberen het eerst met de hoge energiekosten om mensen te laten luisterenGovernment knows best.
Dat is ook een reden dat ik mijn mobiel niet altijd bij me heb. Het is omdat mijn man graag wil dat ik hem mee heb, anders laat ik hem gewoon thuisquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Iedereen wordt al jarenlang 24 uur per dag gevolgd via de smartphone. Alleen camera's werken niet zo goed vanuit de broekzak dus dat komt er nu ook bij. Lijkt me meer dan logisch en mensen vinden het blijbkaar geen probleem.
Over gemonitord worden gesproken 🤣quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het is omdat mijn man graag wil dat ik hem mee heb, anders laat ik hem gewoon thuis
Hier in mijn durpke hangen ook ineens veel camera's.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
Het word wel erg mooi voorgeschoteld in Apeldoorn:
https://www.apeldoorndirect.nl/stad/apeldoorn-wordt-smart-city-maar-wat-houdt-dat-in-20211130/
Ik dacht dat ze eerst de grote steden willen doen: wie wil er geen gratis internet op zijn mobiel??quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier in mijn durpke hangen ook ineens veel camera's.
Technisch gezien zijn we een stad hier, maar staan ineens houten palen overal met camera's erop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eerst de grote steden willen doen: wie wil er geen gratis internet op zijn mobiel??
Als ze in mijn stad dat gaan doen, doe ik een niqab op, hup in incognito.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn we een stad hier, maar staan ineens houten palen overal met camera's erop.
Er zijn manieren om je telefoon veilig te maken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat is ook een reden dat ik mijn mobiel niet altijd bij me heb. Het is omdat mijn man graag wil dat ik hem mee heb, anders laat ik hem gewoon thuis
Toch zijn ze er al aardig mee bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet gebeuren. Teveel mensen doen niet mee. Dus proberen het eerst met de hoge energiekosten om mensen te laten luisterenGovernment knows best.
De GreNzEn StAaN oPeN!!!11!quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Toch zijn ze er al aardig mee bezig.
Boeren worden uitgekocht en de grenzen staan wagenwijd open voor immigranten.
Daar gaan ze mee on Oxford mee beginnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:13 schreef weetjewel5 het volgende:
Het wachten is op de 15 minute city aka gevangenis.
Er staan meer links in het topic die je kan lezen. zelfs 1tje van het WEF zelfquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:43 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Jammer dat in de OP een bron wordt gegeven waar in alleen maar WEF-schuimbekkerij staat. Aan de hand van die bron kan ik nou niet bepaald opmaken wat er gedaan wordt in Apeldoorn.
Na de "internet of things" krijg je de "internet of bodies" en daar willen ze uiteindelijk naar toequote:Op zaterdag 17 december 2022 08:59 schreef Fer het volgende:
Er wordt een WiFi/5G/IoT mesh network uitgerold, wat in principe die apparaten ook kan volgen ja. Maar we weten niet of dat ook de achterliggende reden is. IoT heeft eigenlijk het andere toepassingen.
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daar gaan ze mee on Oxford mee beginnen.
Waar wie komen er met dit idee: het WEF
https://www.weforum.org/agenda/2021/11/15minute-city-falls-short/
Dag en nacht gevolgd worden, geen vrijheid die we nu nog hebben.quote:
Dag en nacht gevolgd worden is niet per se een onderdeel van de 15 minute city.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dag en nacht gevolgd worden, geen vrijheid die we nu nog hebben.
zie jij het wel zitten om en zo'n omgeving te moeten leven en wonen?
Heb jij een smartphone?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
Tk zit dit nu te lezen en mijn nekharen gaan overeind staan![]()
https://www.ninefornews.n(...)t-is-nog-veel-erger/
Apeldoorn is de eerste stad die zogenaamd "smart" is gemaakt. Weten de bewoners daar dat ze overal waar ze komen gemonitord worden, nog ff een QR app erbij en het is klaar.
Uiteraard weer een plannetje van onze vrienden van het WEF
ik heb er wel een,maar laat hem meestal thuisquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb jij een smartphone?
Zo ja dan word bijna alles wat je doet al getraceerd.
Door wie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb jij een smartphone?
Zo ja dan word bijna alles wat je doet al getraceerd.
In geval van Android Google in geval van iOS Apple..quote:
De overheid heeft een controlerende functie dus daar kan je idd niks van zeggen maar ik acht de kans groot dat ze de digitalisering gaan gebruiken om de vrijheid van de burgers te beperken.quote:Op zondag 18 december 2022 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
Ik maak mij over 'smart cities' eigenlijk niet zo druk. Ik weet relatief veel van dit onderwerp durf ik wel te stellen, en 'smart cities' hebben niets te maken met surveillance. Het komt simpelweg neer op lokale overheden of gemeentes die allerlei technische oplossingen gebruiken om het leven van de burger te vereenvoudigen. Je moet hier vooral denken aan bijvoorbeeld het lanceren van apps waarmee burgers makkelijker en sneller toegang hebben tot bepaalde services (het aanvragen van een paspoort of rijbewijs, het laten ophalen van grof vuil of het laten maken van een kapotte lantaarnpaal). Je zou misschien nog net het argument kunnen maken dat 'smart cities' mogelijkheden bieden voor kwaadwillende overheden om meer gegevens over burgers te verzamelen, maar daar houdt het wel een beetje mee op.
en we lazen er een nieuwsbericht over dat gaat komen:quote:Op zondag 18 december 2022 11:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De overheid heeft een controlerende functie dus daar kan je idd niks van zeggen maar ik acht de kans groot dat ze de digitalisering gaan gebruiken om de vrijheid van de burgers te beperken.
CO2 budget bijvoorbeeld.
Veel -mensen- vinden dat prima.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dag en nacht gevolgd worden, geen vrijheid die we nu nog hebben.
zie jij het wel zitten om en zo'n omgeving te moeten leven en wonen?
Alsjeblieft, kunnen we stoppen met het "schapen" en "wappie" gebeuren en mensen gewoon op een normale manier benoemen?quote:
Als je als stad voor miljoenen gratis spul en internet krijgt, moet je dan niet eens gaan nadenken?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
Leven in een smart city is zoo fantastisch![]()
Welke mafketels?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Goede stap idd!
Meer eenvoud, makkelijker.
Top!
En als je daarmee ook nog eens mafketels kunt tegenhouden alleen maar beter.
yuck en zo wennen kinderen alvast aan het social credit systeem dat ze heel graag willen invoeren, jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En om 14h lentekriebelweek waar ze leren hoe je moet pijpen en vingeren... heel normaal allemaal.
Een gezonde ontwikkeling, helemaal niks mis mee.
Kinderen van de toekomst weten straks niet beter..ze weten het allemaal heel mooi te verpakken terwijl het in essentie pure tirannie is... wij zouden in principe de generatie moeten zijn om deze satanische bullshit een halt toe te roepen. Anders is het einde verhaal. Geen weg meer terug.quote:Op zondag 2 april 2023 01:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
yuck en zo wennen kinderen alvast aan het social credit systeem dat ze heel graag willen invoeren, jong geleerd is oud gedaanHebben ze ook planeetpunten met hun systeem?
https://www.binnenlandsbe(...)t-nederland-van-2050
Ben ik ook bang voor.. Hoeveel mensen staan er op tegen dit soort "experimenten"? ik ben bang dat het te weinig zullen zijn...quote:Op maandag 3 april 2023 00:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kinderen van de toekomst weten straks niet beter..ze weten het allemaal heel mooi te verpakken terwijl het in essentie pure tirannie is... wij zouden in principe de generatie moeten zijn om deze satanische bullshit een halt toe te roepen. Anders is het einde verhaal. Geen weg meer terug.
De minderheid idd. Er lopen teveel NPC´s rond die overal blind in meegaan. Is tijdens de fake pandemie wel duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:54 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.. Hoeveel mensen staan er op tegen dit soort "experimenten"? ik ben bang dat het te weinig zullen zijn...
en leven ze in 15 minuten/smart steden waar ze altijd gevolgd word wat ze doen. Moeten ze insecten eten om de planeet te reddenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De minderheid idd. Er lopen teveel NPC´s rond die overal blind in meegaan. Is tijdens de fake pandemie wel duidelijk geworden.
En over een jaar of 10 roepen dezelfde losers: Wir haben es nicht gewusst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |