Ik zie de paarse broek al staan bij de presentatiepitchquote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Loop wel eens langs een vestiging die nu nog steeds dicht is.
Het komt echt over als een concept dat door een marketingbureau bedacht is. Zo van welk simpel product kunnen we in een hoop bullshit te verpakken zodat we er heel veel geld voor kunnen vragen
En ze gaan door!quote:Op maandag 1 mei 2023 21:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zie de paarse broek al staan bij de presentatiepitch
"De Starbucks voor yoghurt"
quote:Verder gaan we het YB-merk terugzien op onder meer bedrijfslocaties, universiteitscampussen en zorginstellingen. Daar komen in franchise onbemande units waar consumenten zelf hun plantaardige bowl kunnen tappen
Woke zaakquote:Op maandag 1 mei 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best goed dat dit soort zaakjes omvallen. Horecazaak die alleen yoghurt verkoopt
Waar zat ie eigenlijk op Utrecht CS?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:30 schreef ReplaR het volgende:
Bij het filiaal op Utrecht Centraal stond maanden op de ramen of je mede-eigenaar wilt worden bij yoghurt barn...
Aan de jaarbeurszijde op de hoek van de balustrade, zeer klein.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zat ie eigenlijk op Utrecht CS?
Aan die kant kom ik nooit, vandaar dat ik niet eens wist dat ze daar zaten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Aan de jaarbeurszijde op de hoek van de balustrade, zeer klein.
Westkant beste kant.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan die kant kom ik nooit, vandaar dat ik niet eens wist dat ze daar zaten.
Gelukkig niemand ingetrapt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:30 schreef ReplaR het volgende:
Bij het filiaal op Utrecht Centraal stond maanden op de ramen of je mede-eigenaar wilt worden bij yoghurt barn...
Tsja kom er zelf ook niet meer eigenlijk. Gamepass en digitale megasales zijn flinke concurrenten denk ik. Sure sommige games heb je dan niet daadwerkelijk in je bezit maar dat boeit me ook niet zoveel omdat de ik de meeste games toch maar 1 keer spel.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zozeer faillissement ofzo, maar er sluiten enkele GameMania vestigingen. Die in Den Bosch stopt ermee nu het huurcontract afloopt. Huur is te hoog
Almere ook, en Lelystad is ook al een tijd dicht.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zozeer faillissement ofzo, maar er sluiten enkele GameMania vestigingen. Die in Den Bosch stopt ermee nu het huurcontract afloopt. Huur is te hoog
https://nos.nl/artikel/24(...)e-en-chasin-faillietquote:Kledingwinkels van Score en Chasin' failliet
Modeketens Score en Chasin' zijn failliet verklaard door de rechtbank in Zutphen. De twee ketens zijn samen goed voor zo'n 50 fysieke winkels in ons land en nog een aantal in België.
Of die nog open blijven is onduidelijk. Door het bankroet van de keten komen 450 banen op de tocht te staan.
Score bestaat al sinds de jaren 80, de eerste winkel opende toen in Apeldoorn. Naast de fysieke winkels hadden Score en Chasin' ook een webwinkel.
Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak is van het faillissement en of er een doorstart komt.
Kan ie bij de Zeeman broeken vouwenquote:
Bricks verliezen altijd van clicks, ook al is het in de mixquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef Eightyone het volgende:
Score, zo'n standaardnaam in de winkelstraat. Nooit veel aandacht aan besteedt, maar het was er in een beetje grote plaats altijd wel ergens.
Misschien viel het anderen ook te weinig op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |