Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja de grote 11 mag je niet missen tegen BB. Slachtpartij ja.
Big Ben-ito van de Pas doet toch helemaal niet mee?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij voor BB of voor The King dit WK?
Haha, die is inmiddels prof-af volgens mij. Gelukkig geen tour-card meer. Ging iets anders doen met zijn levenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Big Ben-ito van de Pas doet toch helemaal niet mee?
Ik heb eigenlijk een hekel aan BB al kan ik niet ontkennen dat hij goed kan darten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij voor BB of voor The King dit WK?
Ryan Searle dacht ik.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Black Sabbath - Paranoid moet wel van Richie Burnett zijn
Bully Boy loopt vaak wat chagrijnig en ontevreden rond op het podium, maar hij gooit wel lekker snel en vermakelijk, en is ook nog eens een hele sportieve gozer. Denk dat nu hij zijn eerste echte titel heeft gepakt, dat hij los is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan BB al kan ik niet ontkennen dat hij goed kan darten.
King is altijd wel vermakelijk. Vooral zijn gezichtsuitdrukkingen als zijn tegenstander hard juicht.
Maar ik hoop vooral dat Barney, MVG en Dirk gaan knallen dit WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |