SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles op alles zetten om 2 sets te gaan winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe moet Mansell dit nog omdraaien?
Helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om 2 sets te gaan winnen.
Morgenmiddag moet Adie ons verlossen van de extreem irritant dode kutZweed Larsson.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig al op eerste avond verlost van woekerend weefsel.
Wright was als een bijzonder effectieve chemotherapie, in een keer verlost van kanker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig al op eerste avond verlost van woekerend weefsel.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef BB-King het volgende:
Is Peter Wright zo goed of is Mickey Mansell zo slecht?
Die vinden zijn verkleedpartijtjes ongetwijfeld kut. Leidt hun alleen maar af.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Krijg toch een beetje het idee dat Vinnie en Barney niet echt fan zijn van Wright.
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Het wensdenken van de Viaplee klootzakken kent geen grenzen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Krijg toch een beetje het idee dat Vinnie en Barney niet echt fan zijn van Wright.
Ik mis De Cuil en die striptekenaar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Mansell was in zijn eerste pot trouwens zo blauw als een aap. Ik vond hem al zo geanimeerd.
[ twitter ]
Die was stomdronken inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Mansell was in zijn eerste pot trouwens zo blauw als een aap. Ik vond hem al zo geanimeerd.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |