abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2022 @ 17:39:12 #1
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207093128
niet mijn op

quote:
Na maanden van onzekerheid is het nu toch echt zover. Elon Musk is officieel eigenaar van Twitter. De man die in april vol enthousiasme een deal sloot - en daar vervolgens eenzijdig van afzag - liet deze maand weten alsnog bereid te zijn 44 miljard dollar neer te leggen. En nu is de kogel door de kerk.

Mogelijk heeft voor Musk meegespeeld dat als hij voet bij stuk had gehouden, hij naar de rechter had gemoeten. Waarschijnlijk wist hij dat zijn kansen in de rechtszaal niet zo groot waren. Zijn bewering dat Twitter niet eerlijk is geweest over de hoeveelheid nep- en spamaccounts horen we in elk geval niet meer. Ook bleek hij opeens wel weer toekomst te zien in Twitter: het zou onderdeel worden van de 'allesomvattende' app X.

Waarom is dit groot nieuws?
De kans is groot dat je dit leest, maar niet zoveel met Twitter hebt. In vergelijking met bijvoorbeeld Facebook en Instagram is het platform relatief klein - in Nederland zijn volgens onderzoeksbureau Newcom 1,1 miljoen mensen dagelijks actief.

Toch wordt Twitter gezien als invloedrijk omdat er veel journalisten, politici en opiniemakers op zitten. Gesprekken en reacties op het nieuws kunnen daardoor verstrekkende gevolgen hebben voor de 'echte wereld'. Het vervult daarmee soms een invloedrijke rol in het maatschappelijke debat. Het is spannend om te zien hoe Musk daarmee omgaat.

Wordt Musk zelf de baas bij Twitter, of wordt hij alleen eigenaar?
Het is wel de verwachting dat hij de leiding op zich zal nemen, zij het tijdelijk. Vannacht werd al bekend dat de top is ontslagen.
Het begon allemaal hiermee :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Game on!
pi_207093306
Elon "Freeze peach" Musk die rechtszaken aanspant tegen iemand die openbare informatie over de bewegingen van zijn prive jet aanspant en op Twitter alle vermelding van dat soort informatie verbied en externe links ernaar blocked.

Wat is die man intens zielig, eigenlijk.
pi_207093805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
Elon "Freeze peach" Musk die rechtszaken aanspant tegen iemand die openbare informatie over de bewegingen van zijn prive jet aanspant en op Twitter alle vermelding van dat soort informatie verbied en externe links ernaar blocked.

Wat is die man intens zielig, eigenlijk.
Je klinkt woedend.
De enige echte.
  donderdag 15 december 2022 @ 18:53:59 #4
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207093832
twitter

Ik vind Musk nog mild. Doxxing is nou eenmaal niet toegestaan. Het is zijn bedrijf dus hij mag er mee doen wat hij wil. Dat riepen de linkse engnekjes voor de overname ook over Twitter. Op de beelden ook weer een typisch linkse 'activist'.

Always keep your words soft and sweet in case you have to eat them _O_
pi_207094226
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:53 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]

Ik vind Musk nog mild. Doxxing is nou eenmaal niet toegestaan. Het is zijn bedrijf dus hij mag er mee doen wat hij wil. Dat riepen de linkse engnekjes voor de overname ook over Twitter. Op de beelden ook weer een typisch linkse 'activist'.

:')

Hij is nog mild. Wat heeft die Sweeney hier nou weer mee te maken had hij getweet dat Musks vliegtuig ergens midden in LA stond? Als dit de norm is kan Musk voor Twitter natuurlijk ook nog een berg aan rechtszaken verwachten. Bijvoorbeeld van Fauci, Musk bracht net zo goed zijn veiligheid in gevaar.
pi_207094288
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
:')

Hij is nog mild. Wat heeft die Sweeney hier nou weer mee te maken had hij getweet dat Musks vliegtuig ergens midden in LA stond? Als dit de norm is kan Musk voor Twitter natuurlijk ook nog een berg aan rechtszaken verwachten. Bijvoorbeeld van Fauci, Musk bracht net zo goed zijn veiligheid in gevaar.
Door te vertellen waar hij uithangt?
pi_207094314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Locaties van vliegtuigen zijn gewoon openbare data?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Vis een optie? donderdag 15 december 2022 @ 19:40:15 #8
70532 loveli
N
pi_207094342
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Iemand in het vorige topic zei dat het vliegtuig van Musk anoniem is, maar dat het door een trucje toch gevolgd kon worden. Geen idee of dat klopt.
crap in = crap out
pi_207094350
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit was bij het vliegtuig? Wat is de connectie met Sweeney? Kan deze man niet de openbare data hebben gebruikt?
pi_207094414
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:51 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je klinkt woedend.
Niet zo projecteren, joh.
pi_207094446
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, voor iedereen toegangelijk wereldwijd. Public ADS-B data heet dat.
pi_207094459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:40 schreef loveli het volgende:

[..]
Iemand in het vorige topic zei dat het vliegtuig van Musk anoniem is, maar dat het door een trucje toch gevolgd kon worden. Geen idee of dat klopt.
Dat is een verzinsel, Musk heeft geen anoniem vliegtuig als het in de lucht is omdat alle vliegbewegingen geregistreerd worden en data daarvan openbaar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 19:52:45 ]
pi_207094481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, het was geen 'vraag' van mijn kant hoor ;)
pi_207094491
quote:
12s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, het was geen 'vraag' van mijn kant hoor ;)
Wist ik wel maar ik denk zeg het er even bij voordat de idioten weer over doxxing beginnen. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 19:54:31 ]
pi_207094531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er is iemand met veel te veel geld die dat maar vervelend vindt:
pi_207094558
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er is iemand met veel te veel geld die dat maar vervelend vindt:
[ afbeelding ]
Twitter heeft nieuwe regels sinds vandaag, openbare informatie is ineens niet toegangelijk meer op Twitter. Zoals gezegd, diep triest.
pi_207094594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Twitter heeft nieuwe regels sinds vandaag, openbare informatie is ineens niet toegangelijk meer op Twitter. Zoals gezegd, diep triest.
Niet alle openbare informatie is ineens niet meer toegankelijk op twitter natuurlijk. Daar moet wel selectief mee omgesprongen worden natuurlijk.
pi_207094808
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:53 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]

Doxxing is niet toegestaan zegt-ie, juichend onder het filmpje van Musk waarin duidelijk het kenteken te zien is.

Man man man...
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2022 @ 20:09:23 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207094829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:40 schreef loveli het volgende:

[..]
Lijkt me niet. Want dan is het niet anoniem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207094995
twitter

deze al geplaatst?.

Die Musk :'). wat een kereltje.
Miljardair maar toch altijd een onzeker mannetje blijven, hunkerend naar waardering.

treurig.
  donderdag 15 december 2022 @ 20:31:21 #21
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207095373
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef YStec het volgende:

[..]
Doxxing is niet toegestaan zegt-ie, juichend onder het filmpje van Musk waarin duidelijk het kenteken te zien is.

Man man man...
Als je niets weet over hoe het kentekensysteem in de VS werkt houd dan gewoon je waffel. Enkel de overheidsdiensten kunnen die informatie inzien.

Je mag weer gaan zitten.
  donderdag 15 december 2022 @ 20:33:33 #22
12221 Tijn