Hier zat ik serieus aan te denken, misschien dat ik het hotel bel of ze ergens een lokatie hebben waar we dat ding kunnen gebruiken. Anders gewoon bij een collega op de kamer in de badkamer oidquote:
Ja, er is een minibar, maar we beginnen gewoon gelijk zodra we in het hotel aankomen rond 2u. Heb wel een goede koeltas voor het vervoer in het vliegtuig!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:12 schreef foodlover het volgende:
Losse koude hapjes (kaasjes, salade, vleeswaren) toastjes en iets warms uit de magnetron (stoofvlees, gehaktballetjes of iets dergelijks). Een salade of carpaccio misschien nog. Lijkt me dat het lastig is om veel tegelijk op te warmen (tenzij elk een kamer heeft en met elk een magnetron) dus daarom zou ik kiezen voor 1 of twee warme items waar je met meerderen van kan eten.
Ja, dit is misschien wel het slimst. Een assortiment aan kleine (koude) hapjes. Zat veel te groot te denken, en dit is misschien nog een stuk gezelliger ook!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:17 schreef hilliebillie het volgende:
Verschillende kleine wraps
Breekbrood of stokbrood met luxe smeersels
Lekkere salade
Verschillende hapjes gemaakt met bladerdeeg or croissantdeeg die je thuis al gebakken hebt (zijn er legio te vinden met Google)
Sowieso als je zoekt op borrelhapjes kom je veel tegen. Zou ik wat lekkere dingen uit kiezen en ieder wat laten voorbereiden thuis.
En natuurlijk het toetje niet vergeten (tegen kerst staan er altijd heerlijke en kerstige toetjes in de koeling bij de supermarkt.
Ik vind zelf bijv. koude zelfgebakken prei-kaasquiche erg lekker. Hebben we ook wel eens meegenomen (in de koelbox) als alternatief diner dat we makkelijk konden eten op een hotelkamer, voorafgaand aan concertbezoek.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit is misschien wel het slimst. Een assortiment aan kleine (koude) hapjes. Zat veel te groot te denken, en dit is misschien nog een stuk gezelliger ook!
Weet je zeker dat je etenswaren mag invoeren waar je heen gaat?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, er is een minibar, maar we beginnen gewoon gelijk zodra we in het hotel aankomen rond 2u. Heb wel een goede koeltas voor het vervoer in het vliegtuig!
Jep, Duitslandquote:Op donderdag 15 december 2022 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je etenswaren mag invoeren waar je heen gaat?
Mooi, zou zo jammer zijn dat je met je fijne koeltas arriveert en het dan wordt ingenomen.quote:
Ik moet aan Keith Floyd denken die omdat het buiten noodweer was een kookopname deed in zijn kamer in het Harbourside Hotel in Hobart. Veel te veel rook, brandalarm ging af, deur werd ingetrapt door hotelpersoneel en brandweerquote:Op donderdag 15 december 2022 13:11 schreef golfer het volgende:
En dan maar wachten op het moment dat de brandmelder op de hotelkamer afgaat.
Was ook mijn eerste gedachte jaquote:Op donderdag 15 december 2022 14:36 schreef maily het volgende:
Gewoon je airfryer mee en kaassoufflé's![]()
In veel hotelkamers gaat de stroom er af als je de kamer uit gaat (en als je een ander pasje gebruikt om te overbruggen dan heb je kans dat housekeeping die er uit haalt), dus dat zou ik toch wel een risico vinden om te doenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:22 schreef junkiesietze het volgende:
Zijn jullie die ochtend ook in die hotelkamer?
zo ja, slowcooker mee, 's ochtends alles erin gooien, en je kan 's avonds lekker eten
hele dikke powerbank meequote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In veel hotelkamers gaat de stroom er af als je de kamer uit gaat (en als je een ander pasje gebruikt om te overbruggen dan heb je kans dat housekeeping die er uit haalt), dus dat zou ik toch wel een risico vinden om te doen
ik zou ze gewoon even bellen en vragen of dit mogelijk is, uitleggen dat je voor het werk daar moet zijn met de kerst en dat jullie uiteraard alles netjes opruimt en schoonmaakt.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hier zat ik serieus aan te denken, misschien dat ik het hotel bel of ze ergens een lokatie hebben waar we dat ding kunnen gebruiken. Anders gewoon bij een collega op de kamer in de badkamer oid
Eitje bakken op het strijkijzerquote:Op donderdag 15 december 2022 16:01 schreef Molo het volgende:
Airfryer meenemen natuurlijk![]()
Glühwein fixen of sangria
Stoofvlees en aardappelpuree/gekookte krieltjes reeds klaar en gevacumeerd meenemen en in een heet bad opwarmen
Een British pudding voorbereid meenemen en kijken of het lukt om (melig als je er van wordt) deze gaar te krijgen, stomend of kokend, met de tools die je hebt in je hotelkamer zoals waterkoker![]()
En een lange lijst aan kerstmuziek voor de achtergrondmuziek en sfeer
Veel plezier, tof dat je er wat leuks van maakt![]()
![]()
Nee, alle vier een eigen kamer, maar de kamers zelf zijn ruim genoeg om op eentje samen te komen gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef stropdaz het volgende:
Met drie personen op een hotelkamer, of is het een soort appartement?
Anders met zijn allen lekker op bed zitten eten haha?
Ik zou de werkgever vragen om voor het eten te zorgen als je er werk gerelateerd bent.
Dat je iets kan laten leveren oid. Ik kan me niet voorstellen dat alles dicht is eerlijk gezegd.
HIer in Nederland is nog veel open geloof ik
Ja, dit ga ik vandaag even doen. Zal vast wat mogelijk zijn idd, zeker omdat hun voorzieningen zelf dicht zijn .quote:Op donderdag 15 december 2022 16:07 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ik zou ze gewoon even bellen en vragen of dit mogelijk is, uitleggen dat je voor het werk daar moet zijn met de kerst en dat jullie uiteraard alles netjes opruimt en schoonmaakt.
je kan wel toastjes met zalm of bladerdeeg hapjes doen, maar mijn inziens is dat allemaal wel een beetje karig en het allemaal net niet
Maar een last minute verplichte kerst met je collega's in een Duits hotel is toch sowieso "net niet". Dus alles wat je nog kunt doen om de sfeer te verhogen is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:07 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ik zou ze gewoon even bellen en vragen of dit mogelijk is, uitleggen dat je voor het werk daar moet zijn met de kerst en dat jullie uiteraard alles netjes opruimt en schoonmaakt.
je kan wel toastjes met zalm of bladerdeeg hapjes doen, maar mijn inziens is dat allemaal wel een beetje karig en het allemaal net niet
Perfect moment om de regering om te werpenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je met Kerst in D aan het werk bent. Echt vrijwel alles is dicht qua bedrijven.
Sta je daar revolutie te maken en er is niemand.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Perfect moment om de regering om te werpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |