Ik snap dit nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:10 schreef BE het volgende:
Zo, één rondje lopen en 7 tegels verder!
Met dank aan de pro-tip dat je bij een wissel dus ook mag wisselen met een al afgevinkte tegel buiten het patroon!Dat leverde me 1 tegel op!
Ik kwam om 3 uur uit bed omdat ik zo'n hoofdpijn had dat bewegen pijn deed. Geloof dat de paracetamol eindelijk een béétje helpt. Ugh.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik haal de laatste tijd de bingo steeds net niet omdat ik ziek/zwak/misselijk benDan maar extra knallen op de dagen dat ik me wel fit voel
Vanochtend al een wandeling gemaakt omdat de auto niet startte en Aapie al helemaal in de buitenkleren had gestoken, dus ik kon hem moeilijk zo weer naar binnen sturen. Dus de week begint in ieder geval goed
Maar voor hoe lang is de vraag
Let op. In dit volgende plaatje zijn al die V-tjes dus allemaal activity tegels die ik al omgedraaid heb:quote:
Ooooh! Nu snap ik het! Dat had ik zelf nooit geprobeerd, want niet logischquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:29 schreef BE het volgende:
[..]
Let op. In dit volgende plaatje zijn al die V-tjes dus allemaal activity tegels die ik al omgedraaid heb:
[ afbeelding ]
Stel nou dat ik er wel nog 1 heb en als ik die aanklik mag ik 2 willekeurige tegels met elkaar ruilen.
Dan kan je dus een tegel uit je patroon aanklikken en een al afgevinkte tegel en die wisselen dan met elkaar en dan heb je ineens een extra afgevinkte tegel in je patroon.
Ik was trouwens even vergeten dat ik me had ingeschreven om vanavond met mijn loopclubje ook te gaan powerwalken.En dus ga ik straks nog maar een keer.
![]()
Ben benieuwd hoe me dat bevalt!Vanmorgen overigens alleen maar gelopen toen ik me dat realiseerde en dingen als lunges etc. maar even gelaten voor wat het was.
Zo eerst nog boerenkool eten, dat kan ik wel gebruiken.
Ah oké.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, die 3 keer 20 minuten lopen vergen wel behoorlijk wat van me, dus de hartslag gaat weer lekker...
Zeker op te terugweg van AH vanmiddag, zweten, de hele mikmak.
Maar ik begon vanmorgen ook al met 15 zoneminuten terwijl ik alleen nog maar naar de WC geweest was volgens mij
Edit: oh nee, toen was ik ook al een keer de trap af en op gestrompeld.
Edit2: ik heb er nu alweer 145, terwijl ik die 203 van de tegels allemaal al afgevinkt heb.
In de bingo dus, in de app zelf staat mijn aantal zoneminuten voor vandaag op 116
Nee, dat zou ik idd nooit zelf uitgevogeld hebben. En ik vermoed ook eigenlijk dat de appmakers het aan zullen passen als ze het door hebben. Maar goed, al met al ben je alleen maar jezelf aan het matsen met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh! Nu snap ik het! Dat had ik zelf nooit geprobeerd, want niet logisch
Dank je welEn succes vanavond!
Ik denk dat het vooral de trap op en af was, dat is nu echt lastig, een inspanning zeg maarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik zou kunnen zeggen dat ik jaloers ben, maar dat ben ik helemaal niet. Lijkt me erg onplezierig als je hart van een strompeling naar de wc al zo over z'n toeren gaat
Dat had ik vorige week dus ook, hele dag wegquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam om 3 uur uit bed omdat ik zo'n hoofdpijn had dat bewegen pijn deed. Geloof dat de paracetamol eindelijk een béétje helpt. Ugh.
Acht manden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:41 schreef Donna het volgende:
Gisteren een heerlijke wandeling gemaakt, maar mijn sok zat dubbel dus heb nu een enorme blaar op mijn hak. Wandelen zit er niet echt meer in dus.
Hoeveel was zou ik moeten vouwen om de vakjes te kunnen openen? Hmmm...
haha, ja! Ik kon het vandaag ook 1x doen en voelde me triomfantelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef Hupje het volgende:
Dat ruilen van vinkjes buiten het patroon is wel echt een ontdekking
Kun je dat nu al zien?quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Barreltje het volgende:
De nieuwe bingo heeft niet zo veel lege tegels.. volgens mij hebben "ze" ons door![]()
Ik deed ook eenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Barreltje het volgende:
De nieuwe bingo heeft niet zo veel lege tegels.. volgens mij hebben "ze" ons door![]()
Ja, als je je aanmeldt dan gaat hij een soort random de nieuwe vorm kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |