Ahhh goedemorgenquote:Op maandag 23 januari 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Oh wacht.. ik lees dat verkeerd ..
Niet vakjes met maar 5inuten activiteiten minuten.. nee 5 vakjes voor activiteiten minuten
Ik heb er drie en ze zijn alledrie al omgedraaid.quote:
Wel dit ook, dus top.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef Donna het volgende:
Ik heb de bingo vorige week NET niet gehaald. Dus mijn bingokaart is nu wel heel makkelijk.
Ik heb dat ook gehad en toen ik dat bij versa meldde was dat genoeg reden om een nieuw horloge te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:10 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
10 waarvan 5 in het patroon!De eerste 32 minuten zijn al weggevinkt.
Het zou wel leuk zijn als verdiepingen er ook in meegenomen zouden worden. Ik heb er vandaag 109 op de een of andere manier. Terwijl ik geen trap op ben gegaan. Nou ja vanmorgen thuis twee keer of zo.
Oh echt?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad en toen ik dat bij versa meldde was dat genoeg reden om een nieuw horloge te krijgen
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...quote:Op maandag 23 januari 2023 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mijn zoneminuten zijn al weg.![]()
Nu moet ik lopen.
Ik had een wissel en een gratis draai, dus dat was wel gunstig.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...
Hoe haal jij al die zoneminuten in jouw toestand?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...
Ja bij mij werd het steeds idioter, elke dag. En toen heb ik een melding gemaakt, gaat super makkelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 21:21 schreef BE het volgende:
[..]
Oh echt?Ik vind er verder niet zo veel van hoor. Het is het statistiekje dat ik altijd het meest negeer, tenzij het zo idioot hoog staat, dan verwonder ik me er over en meer niet.
Ik was vanmorgen om 05.05 klaar wakker en heb daarna niet heel veel meer geslapen tot mijn wekker om 06.45 ging. Dus morgen ietsje langer blijven liggen zou wel fijn zijn, maar aangezien ik toch steeds f*ing vroeg wakker wordt vermoed ik dat ik om 08.00 mijn schoentjes aantrek en ga lopen![]()
Nou, die 3 keer 20 minuten lopen vergen wel behoorlijk wat van me, dus de hartslag gaat weer lekker...quote:Op maandag 23 januari 2023 21:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoe haal jij al die zoneminuten in jouw toestand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |