Dit is niet hoe het werktquote:Op zondag 8 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoen
Voorlopig vind ik het nog prima, ik heb nog 2 maanden een gratis abonnement. Het lastige is ook dat je volgens mij niet zomaar van beheerder kan wisselen, ik heb dat nog niet kunnen vinden in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef BE het volgende:
[..]
Er zal vast een dezer dagen weer een nieuwe Challenge aangemaakt worden!
@:MaJo, als je het niet meer trekt moet je maar een gil geven hoor, ik heb er best lol in eigenlijk dus mss heb ik er ook wel een primium account voor over.
Sorry! Mijn woonwerk sprint leverde me kennelijk dit keer ineens 135 minuten opquote:Op maandag 9 januari 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lig voor de verandering op kop.
M'n woon-werk-fietsen had goeie timing deze week.
Eh, ik verwachtte 'm niet lang te houden.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Sorry! Mijn woonwerk sprint leverde me kennelijk dit keer ineens 135 minuten op!
Bedoel je tegels die je al eens hebt omgedraaid/afgevinkt? En dat je die dan ruilt me een tegel die je nog moet?quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:00 schreef Vlinder het volgende:
Wtf!!!
Ik kom er vanmiddag achter dat je tegels met vinkjes om kan draaien met ruilen!
Dat scheelt echt achterlijk veel
Zelfde probleem. Die zonetegels waren makkie, omdat ik 3x keer in de week zwem. De afstanden en het aantal stappen wat minder, omdat ik weinig wandel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:27 schreef Seven. het volgende:
Alle tegels met zoneminuten heb ik alweer omgedraaid. Ik loop gemiddeld 5000-6000 stappen op een dag maar ik moet er nog bijna 50000, oftewel 10000 per dag.
Denk niet dat ik deze bingo vol ga maken.
273 zoneminuten over en nog 27.000 stappen te doen in 10 uur. Nope, ik ga lekker chillen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Die zonetegels waren makkie, omdat ik 3x keer in de week zwem. De afstanden en het aantal stappen wat minder, omdat ik weinig wandel.
Ik heb 774 zoneminuten over en moet 15km lopen. Dus bij mij gaat het ook niet lukken.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
273 zoneminuten over en nog 27.000 stappen te doen in 10 uur. Nope, ik ga lekker chillen.
Heb je alle zoneminuten tegels omgedraaid?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 774 zoneminuten over en moet 15km lopen. Dus bij mij gaat het ook niet lukken.
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je alle zoneminuten tegels omgedraaid?
De mijne is bijzonder vriendelijk met 5 zoneminuutvakjes.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:14 schreef SQ het volgende:
Het bingopatroon is tegenwoordig al zo geconditioneerd dat het zo min mogelijk zoneminuten vakjes raakt
Ik heb er zes, waarvan 2 in het patroon. Fucker.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:30 schreef Donna het volgende:
Van de 25 vakjes heb ik er 14 met zoneminuten haha!
Mijn patroon bevat er...... 4!
Hier ook idd.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb er zes, waarvan 2 in het patroon. Fucker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |