En hoppa... meteen 4 tegels achterstand.. ik had een printscreen moeten maken vanmorgenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef BE het volgende:
Zo, rondje gelopen en alle activity tegels uit het patroon plus 1 extra zijn al afgevinkt.![]()
Nu de rest nog.En dat is echt nog best wat.
60,9km en 42.310 stappen.
Ik heb nog 2 activity tegels over om te ruilen ofzo.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En hoppa... meteen 4 tegels achterstand.. ik had een printscreen moeten maken vanmorgen
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, foutje gemaakt, een 7,5K stappen tegel buiten het patroon afgevinkt, toen mocht ik hem ruilen, dus geruild met een 12,2K stappen tegel binnen het patroon![]()
Dat soort stunts heb ik tot dusver ook wel uitgehaald bij alle bingo'squote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, foutje gemaakt, een 7,5K stappen tegel buiten het patroon afgevinkt, toen mocht ik hem ruilen, dus geruild met een 12,2K stappen tegel binnen het patroon![]()
Ik ruilde al vanaf het begin, maar dat was primair zoneminuten buiten het bingoveld, heel sporadisch daarna nog eens stappen voor km's of vice versa als dat kon, maar dat was altijd aan het eind van de bingokaart, nooit zo aan het begin, dit was gewoon een foutje.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat soort stunts heb ik tot dusver ook wel uitgehaald bij alle bingo's![]()
500!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:32 schreef SQ het volgende:
Ik sta alweer op 500 ongebruikte zoneminuten
Tamelijk achterlijk dat fitbit ze verdrievoudigt trouwens
Ja uurtje doodgaan op de crosstrainer. Zit ik 45 minuten op piekhartslag dus die telt driedubbel. Maar de bingo verdrievoudigt dát dan ķķk nog eens een keer. Dus nouja dat dus.quote:
Ja geen idee maar nu weet je waarom sommige mensen zo hard van start gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh, is het 3x je zone minuten? Vandaar dat ik die altijd zo snel kan omdraaien. Waarom verdrievoudigt het de kms niet
Ik zwem baantjes en dan telt hij als stappen, dus kan bijvoorbeeld een stappen tegel omdraaienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh, is het 3x je zone minuten? Vandaar dat ik die altijd zo snel kan omdraaien. Waarom verdrievoudigt het de kms niet
Dat heb ik me ook al vaker afgevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar dat is ook gewoon terecht want goede bewegingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zwem baantjes en dan telt hij als stappen, dus kan bijvoorbeeld een stappen tegel omdraaien
Avondje ska!🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:
Damn, ben je naar de Efteling geweest ofzo?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:02 schreef SQ het volgende:
Beterschap rijst!
K heb dus nu ook alle stappenvakjes afgestreept op de kaart (Ik moet altijd belachelijk veel kilometers) en wat kreeg ik als bonus? Extra zoneminuten_! Want die had ik pas 1370 over...
Rondjes om de eettafel!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:38 schreef Seven. het volgende:
Nog 200m en dan bingo. Ik heb wel serieus overwogen om even naar de supermarkt te lopen.
Dat had ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:55 schreef MaJo het volgende:
Vink ik een verkeerd vakje aanKrijg ik extra stappen maar die had ik al. Hopelijk haal ik het vandaag alsnog, anders was ik gisteren klaar geweest
Heb je die van mij gejatquote:Op maandag 6 februari 2023 08:29 schreef Seven. het volgende:
Yes, veel zoneminuten op de bingo deze keer.
Nope. Opnieuw installeren?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Is jullie app ook van de leg? Ik mis allerlei dingen, ik zie mijn stappen niet meer maar ik zie ineens mijn calorieën in het midden bovenin staan. Ik snap er niks van en dan kan het ook niet aanpassen op de een of andere manier.
Ja, hij gaat ergens niet helemaal lekker op. Ook sinds net pas, uur geleden was er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Is jullie app ook van de leg? Ik mis allerlei dingen, ik zie mijn stappen niet meer maar ik zie ineens mijn calorieën in het midden bovenin staan. Ik snap er niks van en dan kan het ook niet aanpassen op de een of andere manier.
+1quote:Op maandag 6 februari 2023 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij gaat ergens niet helemaal lekker op. Ook sinds net pas, uur geleden was er nog niets aan de hand.
Lijkt me wel, het is voor zover ik kan zien vooral de app die de problemen geeft, de data in je horloge zelf bewaart 'ie wel even.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
Dus ik wacht het maar even af wat fitbit wr aan gat doen.. hopelijk registreert ie wel zo dat ik naar huis loop
Yep, sychroniseert ook niet meer, dus er zal wel ergens een Fitbitserver platliggen.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Hier ook, dacht dat aan mij lag. Maar blijkbaar ligt het dus aan de Fitbit appquote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Misschien kan je die 5000 stappen nu nog even wandelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef Seven. het volgende:
Fitbit vergeten om te doen vanmorgen. 5000 stappen niet meegenomen
#zinloosgestaptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef Seven. het volgende:
Fitbit vergeten om te doen vanmorgen. 5000 stappen niet meegenomen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je die 5000 stappen nu nog even wandelen![]()
(ik doe dat soort stomme dingen als ik mijn fitbit ben vergeten)
Voelt niet goed ditquote:
Same, en ik heb er nog 486.quote:
Maar daar kan je dan lekker mee ruilen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb nog 7 zone tegels open, die ALLEMAAL buiten het patroon liggen
Mooi juist, allemaal afvinken en kijken wat je er voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb nog 7 zone tegels open, die ALLEMAAL buiten het patroon liggen
Hier een soortgelijke ja. Misschien kom ik er in het weekend eens aan toe ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef SQ het volgende:
Ik ga iig niet winnen deze week want niks meer te ruilen en moet nog 26 kilometer en 26k stappen
Mijn vader was in december aan het wandelen in het buitengebied en werd over het hoofd gezien door een auto, viel allemaal mee gelukkig, auto over zijn voet gereden en gevallen, maar al met al had hij zelf ook door dat hij mazzel had, dus ik heb met kerst zo'n "harnas" met verlichting voor en achter voor hem onder de boom gelegd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:53 schreef BE het volgende:
Ik ga iig vanmiddag maar eens kijken of ik tijd kan maken voor een loopje.
Vanmorgen om 7u was ik wel wakker maar was het me nog net te donker en te koud.Ik kan echt niet wachten tot we weer een maand of 2 verder zijn en ik gewoon meteen vanuit mijn bed mijn loopschoenen aan kan doen.
Is er sportaccomodatie met een loopband oid? Je gaat neem ik aan niet lekker rondjes wandelen nu.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. ik kreeg toch wel zone minuten, al was dat voordat ik mn horloge afdeed.. het is flink wat trappen lopen hier..
Dus dat combineren met inkortingen EN de geregistreerde kms en stappen...
Ja nee.. die rondjes wandelde ik vanmiddag all. Binnen mag ik mn horloge wel om en buiten dus gewoon in mm broekzak..quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er sportaccomodatie met een loopband oid? Je gaat neem ik aan niet lekker rondjes wandelen nu.
Nee, dan heb je de hele dag behoorlijk bewogen (in de kou)quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja nee.. die rondjes wandelde ik vanmiddag all. Binnen mag ik mn horloge wel om en buiten dus gewoon in mm broekzak..
10.000 stappen op de teller.. dan hoef ik daarna echt niet op de loopband
(Wel warme chocolade melk en versgebakken broodjes met chocolade er in)
Ja maar ik hoefde maar 57 kilometer deze bingo, het was genadigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef Hupje het volgende:
Wat zijn er al veel klaar met de bingo van deze week! Ik moet nog 3 km...
Is dit niet jouw bingo dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat er nu nog een bingo loopt van 7 dagen, misschien onnodig om dan zelf ook nog een bingo aan te maken? Al zie ik dat niet iedereen uitgenodigd is voor die andere.
Ik zal voor nu nog een bingo aanmaken maar misschien handig om even te coördineren want dit is wel erg dubbelop.
Nee die is van @Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit niet jouw bingo dan?Ik zag bingo en ging uit van onze standaard bingo
Sorry. Ik zal mijne verwijderen dan. Nodig jij alsnog iedereen uit? Jij hebt een groter bereikquote:Op zondag 12 februari 2023 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die is van @:Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.
Ah, ik was niet uitgenodigd voor die ander. Ik zag er dus gewoon maar 1.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:47 schreef MaJo het volgende:
Nee die is van @:Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.
ahh dat is niet jij?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik was niet uitgenodigd voor die ander. Ik zag er dus gewoon maar 1.
En wie is Isabeau? Heel verwarrend
Nee, je weet hoe ik heet:P hetzelfde als Sarabi overigensquote:Op maandag 13 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dat is niet jij?
ik viond het ook al opvallend dat er ineens iemand was met jouw naam terwijl ik dacht dat je al een tijdje mee deed...
Ik heb vorige week 1 vakje buiten het patroon kunnen omdraaien omdat ik in totaal maar 5 vakjes met zone minuten had. Deze week beter gelukkigquote:Op maandag 13 februari 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Amper zoneminuten deze week.En ik had er vorige week 700 over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |