[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 08-02-2003 19:49]
quote:Cursus Snacken van de LOI doen..
Op zaterdag 8 februari 2003 18:50 schreef xstatic1975 het volgende:
Damn , neem je een hap uit een kaassoufle blijkt dat de inhoud 20 keer zo heet is als je verwacht met als gevolg dat je je halve onderlip verbrand. Het leek wel of mn lip smolt net zo als die gesmolten kaas. AUuuuuauauw!! De helft van mn onderlip heeft geen velletje meer en is opgezwollen. lekker dan!!
quote:was eens iemand in de VS die zn bek verbrandde aan koffie en kreeg 800 miljoen...
Op zaterdag 8 februari 2003 19:31 schreef Hilfiger het volgende:
Haha, dat had ik dus bij de Mac. Maar dan met een appelflap. Naar de dokter geweest, bleek een 2e graads brandwond te zijn
quote:Beter dan die kaassoufles die van binnen net plastic zijn of nog erger plastic en koud zijn
Damn , neem je een hap uit een kaassoufle blijkt dat de inhoud 20 keer zo heet is als je verwacht (waarbij gezegd zijnde dat ik heus wel weet dat kaassoufle's van binnen heet zijn!!!!!) met als gevolg dat je je halve onderlip verbrand. Het leek wel of mn lip smolt net zo als die gesmolten kaas. AUuuuuauauw!! De helft van mn onderlip heeft geen velletje meer en is opgezwollen. lekker dan!!
quote:Dat heb je heel erg met die Mora kant en klare hamburgers uit de diepvries. Ze moeten even in de magno en dan eten maar (ze zijn te eten.......als je heeeeeeeeeeeeeeel erg haast hebt en snel ff iets moet eten
Op zaterdag 8 februari 2003 20:31 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Beter dan die kaassoufles die van binnen net plastic zijn of nog erger plastic en koud zijn
quote:
Damn , neem je een hap uit een kaassoufle blijkt dat de inhoud 20 keer zo heet is als je verwacht (waarbij gezegd zijnde dat ik heus wel weet dat kaassoufle's van binnen heet zijn!!!!!) met als gevolg dat je je halve onderlip verbrand. Het leek wel of mn lip smolt net zo als die gesmolten kaas. AUuuuuauauw!! De helft van mn onderlip heeft geen velletje meer en is opgezwollen. lekker dan!!
quote:
usertext:
Ignorance is bliss
de enige dingen uit de muur waar je je bek nog aan kunt branden
quote:dat lijt me wel erg veel. weet je zeker dat hhet geen 8,00 of 0,0 miljoen was?
Op zaterdag 8 februari 2003 19:33 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
was eens iemand in de VS die zn bek verbrandde aan koffie en kreeg 800 miljoen...
quote:MORA,
Op zaterdag 8 februari 2003 20:35 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Dat heb je heel erg met die Mora kant en klare hamburgers uit de diepvries. Ze moeten even in de magno en dan eten maar (ze zijn te eten.......als je heeeeeeeeeeeeeeel erg haast hebt en snel ff iets moet eten
) Als ze dan TE kort in de magno hebben gezeten en je neemt een hap........
akllkeen die satevroodjes zijn te eten maar die zijn niet meer te krijgen.
en die hamburgers zitten vol met groenvoer zodat je niet mertk dat je vage meuk zit te eten.
quote:ik klaag er wel over als ik me bek verbrand aan een kaassoufle als die uit het vet is en iedereen die er ook een heeft eethem gewoon.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:57 schreef xstatic1975 het volgende:
Dom heh! En al die hypocriete reacties van iedereen alsof zij nog nooit hun bek hebben verbrand zijn nog dommer.
quote:het moet toch Ignorance is blitz zijn?
Op zondag 9 februari 2003 01:17 schreef MacBeth het volgende:[..]
[..]
quote:Er staat ook op de verpakking van die appelgebak:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:31 schreef Hilfiger het volgende:
Haha, dat had ik dus bij de Mac. Maar dan met een appelgebak. Naar de dokter geweest, bleek een 2e graads brandwond te zijn
quote:Heb net mn muil verbrand aan zo'n kaashapje van mora feest mix dinges... Das pas link.....denk je, ow klein dingetje, is 1 hap....
Op zaterdag 8 februari 2003 20:57 schreef xstatic1975 het volgende:
Dom heh! En al die hypocriete reacties van iedereen alsof zij nog nooit hun bek hebben verbrand zijn nog dommer.
Think again.....
Zit nu dus m'n 2 blaren in mn gehemelte proberen te koelen met bier...
quote:De uitdrukking is "ignorance is bliss", en anders zou ik alsnog geneigd zijn om blits met een 's' te spellen.
Op zondag 9 februari 2003 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:
het moet toch Ignorance is blitz zijn?
quote:Hahaha dat gaat ik ook proberen mora aanklagen omdat ik me bek kan verbranden aan een kaassoufle
Op zondag 9 februari 2003 01:43 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dat lijt me wel erg veel. weet je zeker dat hhet geen 8,00 of 0,0 miljoen was?
quote:Tip: Kijk naar de Matrix
Op zondag 9 februari 2003 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
quote:eigen schuld, dikke buld
Op zondag 9 februari 2003 19:48 schreef Lexie het volgende:
Ik heb me al meermalen aan een pizza verbrand. Als je erin bijt blijft er af en toe kaas aan je gehemelte plakken. Auw...
quote:Nee, in jou taaltje schrijf je: "Ignnoranse izz blizzsj"
Op zondag 9 februari 2003 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:
quote:ohnee, je gebt gelijk ben in de was met een missie uit MM2.
Op zondag 9 februari 2003 18:32 schreef Litpho het volgende:[..]
De uitdrukking is "ignorance is bliss", en anders zou ik alsnog geneigd zijn om blits met een 's' te spellen.
quote:in jouw taal krijgt men een ban ipv een ben. effe taal prberen over te zetten naar veramerikannederlandiesseert.
Op zondag 9 februari 2003 19:54 schreef nietzman het volgende:[..]
Nee, in jou taaltje schrijf je: "Ignnoranse izz blizzsj"
quote:ik doe mijn pizza altijd in de magnetron als ik hem ergens hebbestelt.
Op zondag 9 februari 2003 19:48 schreef Lexie het volgende:
Ik heb me al meermalen aan een pizza verbrand. Als je erin bijt blijft er af en toe kaas aan je gehemelte plakken. Auw...
Rule of life #492: Never eat a kaassouffle when yer drunk as a fart
'k wil niet impliceren DAT je dronken was, maar da's wel een ideale situatie om je bek te verbranden aan een kaassouffle en het de volgende dag pas te merken..
quote:Jaja ik zie het al voor me Parental Advisory stickers opde mora verpakkingen.
Op zondag 9 februari 2003 19:16 schreef nietzman het volgende:
Die schoften moeten dan ook duidelijke waarschuwingen op te verpakking zetten! Zoals: "Het hebben van totaal geen verstand kan verbrande smoelen tot gevolg hebben."
quote:Klopt, ofwel, in jou taal: "ab nkadfg k ad;k dfg n dfg k ad mdfn; adfonidfg dfg n; adf adfk; njdfgnjk;adfg."
Op maandag 10 februari 2003 03:12 schreef speedfreakssj het volgende:
in jouw taal krijgt men een ban ipv een ben. effe taal prberen over te zetten naar veramerikannederlandiesseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |