Ja dat had ik bij Cyberpunk:quote:Op maandag 19 december 2022 09:21 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik heb dit ook. Het irritante ook is dat in het PS5 menu nu steeds de PS4 versie als eerste staat omdat die disc erin zet en de PS5 versie (die ik dus speel) daarnaast. Hierdoor al meerdere keren onbedoeld de verkeerde versie gestart![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeee serieus?quote:Op maandag 19 december 2022 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
De saves van de PS4 versie werken niet op de PS5.
Had gecheckt of ik mijn laatste saves geupload had, wat het geval was, en bij de PS5 verdie gaf ie aan dat er niks in de cloud stond.
Je kan bij New Game kiezen om enkel de DLC's te spelen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee serieus?
Ik ga echt never nooit opnieuw beginnen met Witcher hoor. Pleur op
Koste me al enorm doorzettingsvermogen om het de 2e keer uit te spelen (1e x gefaald).
Ik heb t alleen nog voor eventueel de DLC's.
Als ik op de PS5 echt vanaf nul moet beginnen dan flikker ik m er vanmiddag per direct nog vanaf.
he dat kan niet hequote:
quote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
he dat kan niet heHetero dan lekker op
O echt? Hmm, da's nog wel een optie dan.quote:Op maandag 19 december 2022 13:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan bij New Game kiezen om enkel de DLC's te spelen.
Yes, je krijgt dan standaard gear en je bent het level dat ze aanbevelen om de DLC te gaan doen. Dus je bent niet under- of overpowered.quote:Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O echt? Hmm, da's nog wel een optie dan.
Oke, dan mis ik de levels en gear die ik al had, maar da's niet zo heel erg.
misschien zelfs wel een betere ervaring dan, qua gameplayquote:Op maandag 19 december 2022 14:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yes, je krijgt dan standaard gear en je bent het level dat ze aanbevelen om de DLC te gaan doen. Dus je bent niet under- of overpowered.
Ja had dit soort taal niet verwacht van jouquote:Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je me nou te cancelen?
Ik, Ambassador of Woke?
Ah, en dat zo op het einde van het jaar, richting de donkere dagen voor Kerst.quote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had dit soort taal niet verwacht van jouIk ben niet boos. Maar teleurgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2022 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb white orchard nu gedaan. Maar wil eigenlijk eerst GoW nog afmaken voor ik verder ga en volgens mij moet ik nog wel een stuk.Dan moet je idd nog een redelijk stuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Weet je ook eens hoe je ouders zich voelenquote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had dit soort taal niet verwacht van jouIk ben niet boos. Maar teleurgesteld
quote:Op maandag 19 december 2022 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe je ouders zich voelen![]()
![]()
Die zullen wel direct na de geboorte hele lage verwachtingen gehad hebbenquote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn trots zeggen ze. Waar op vraag ik me wel af
Ik heb mijne sinds launch en heb dit nog nooit gehad. Paar dingen die ik kan bedenken.. Staan de ps4 games geinstalleerd op een externe HDD ? Anders misschien eens op interne HHD installeren en dan proberen. Staat de PS5 in een dichte kast/ruimte ? Zo ja ergens neerzetten waar die zijn warmte kwijt kan. Heb je hem aangesloten op een stekkerdoos ? Misschien een andere proberen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:31 schreef Cod_player het volgende:
Hey, graag advies van jullie:
Heb m'n ps5 nu zo'n maandje volgens mij, en hij heeft nu al regelmatig (toch wel 10 keer zeker) zichzelf helemaal afgesloten tijdens het spelen (voornamelijk ps4 spellen denk ik). Hij gaat dan niet meer aan met de controller, alleen nog met de onderste knop. Dan word hij blauw en geeft hij aan system herstellen. Daarna krijg ik melding dat er een software probleem is opgetreden de laatste keer en of ik dat wil melden (doe ik elke keer). Heel vervelend, moet ik hiermee terug naar de mediamarkt of weet een van jullie iets?
Niks extern, heb er niks aanhangen. Hij staat verder helemaal open, niet in een kast. Maar hij zit wel in een stekker doos. Ik ga hem dan rechtstreeks in een muur stopcontact doen en dat dan eens aankijken. Bedankt!quote:Op maandag 19 december 2022 21:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb mijne sinds launch en heb dit nog nooit gehad. Paar dingen die ik kan bedenken.. Staan de ps4 games geinstalleerd op een externe HDD ? Anders misschien eens op interne HHD installeren en dan proberen. Staat de PS5 in een dichte kast/ruimte ? Zo ja ergens neerzetten waar die zijn warmte kwijt kan. Heb je hem aangesloten op een stekkerdoos ? Misschien een andere proberen.
Als je het niet opgelost krijgt zou ik hem zeker terugbrengen ja.
Neem aan dat je ook gewoon de laatste systeem updates geinstalleerd heb ?quote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Niks extern, heb er niks aanhangen. Hij staat verder helemaal open, niet in een kast. Maar hij zit wel in een stekker doos. Ik ga hem dan rechtstreeks in een muur stopcontact doen en dat dan eens aankijken. Bedankt!
terugsturen en omruilen die hap, voor je het weet ben je net over je garantie heen en moet je terug naar de intertoys met een smeekbrief.quote:Op maandag 19 december 2022 20:31 schreef Cod_player het volgende:
Hey, graag advies van jullie:
Heb m'n ps5 nu zo'n maandje volgens mij, en hij heeft nu al regelmatig (toch wel 10 keer zeker) zichzelf helemaal afgesloten tijdens het spelen (voornamelijk ps4 spellen denk ik). Hij gaat dan niet meer aan met de controller, alleen nog met de onderste knop. Dan word hij blauw en geeft hij aan system herstellen. Daarna krijg ik melding dat er een software probleem is opgetreden de laatste keer en of ik dat wil melden (doe ik elke keer). Heel vervelend, moet ik hiermee terug naar de mediamarkt of weet een van jullie iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |