Best leuk om te kijkenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de man op de fiets
https://www.twitch.tv/huskysambuca
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
het is dat hij rondfietst maar verder vind ik het maar een sjappie
heel vaak komt zo iemand in de sjet, die is dan geen sub meer en dan zit ie van jo jo waarom geen sub meer. dikke schooiert is hetquote:
keihard met de e-scooter volgenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
lekker bocht om zonder richting aan te geven, gelukkig was die niet bij mij in de buurt, heb ik vaak de wind van voren gegeven bij fietsers die niet stoppen
ohw jeetjequote:Op woensdag 14 december 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel vaak komt zo iemand in de sjet, die is dan geen sub meer en dan zit ie van jo jo waarom geen sub meer. dikke schooiert is het
ook als voetganger of fietser andere fiesers uitgescholdenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
keihard met de e-scooter volgen
oeh lekker ik had net oliebolquote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef Moonlight het volgende:
ik had gister nieuwe donuts gekocht
Das nog lekkerder!quote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh lekker ik had net oliebol
Boze rookworsten!quote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
laatst nog geschreeuwd vanuit de e-scoot: HEB JE GEEN OGEN IN JE KOP OFSOOWW??!! toen er eentje de haaientanden negeerde
kan allemaal in rotterdam hequote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
laatst nog geschreeuwd vanuit de e-scoot: HEB JE GEEN OGEN IN JE KOP OFSOOWW??!! toen er eentje de haaientanden negeerde
ik ben de liefste persoon ter wereld tenzij er en fietser doorfietst terwijl ik voorrang hebquote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
zie hier de andere kant van hemaworst
was Den Haag na werrukquote:Op woensdag 14 december 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan allemaal in rotterdam he
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2022 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
BLij dat het over is na zondag
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
En dan nog ruim een week dat domme vuurwerk overleven en daarna weer normaal leven hervatten
Betekent niet dat het niet gebeurt.. Hier is ook tijdens oud en nieuw officieel een vuurwerkverbod. Maar ik eet mijn schoen op als er niks wordt afgestoken.quote:
dat snap ik wel hemaatjequote:Op woensdag 14 december 2022 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Betekent niet dat het niet gebeurt.. Hier is ook tijdens oud en nieuw officieel een vuurwerkverbod. Maar ik eet mijn schoen op als er niks wordt afgestoken.
quote:
Vooraan is wel beste plekquote:Op donderdag 15 december 2022 19:55 schreef suzi1 het volgende:
ja had al door dat ik weer vooraan zat haha. heb nu hendrie_ opstaan
Jep Darkraver is altijd donderdagquote:Op donderdag 15 december 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
pre darkraver party staat erbij? is dat altijd op donder
Ahh en die doet zelf ook dj spelenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef suzi1 het volgende:
zie, ik geraak helemaal in de war met alles. dan wordt t zoveel dat ik mn snap kwijt ben
staat bijv ook: 4 Party People ONLY
ik denk hoezo maar 4 mensen welkom
quote:
Kikker in je bil?quote:
Meh gaat geen feestje wordenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
1 hour stream zonder gast bij darkraver
Ohh die heb ik ook nog bedenk ik mij nuquote:
hierquote:Op donderdag 15 december 2022 21:49 schreef Moonlight het volgende:
Waar is onze pozza man @:schakeltopia
wat voor?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh die heb ik ook nog bedenk ik mij nu
Wokkels naturelquote:
Heb je een favoriet?quote:
Toch weer bedanktquote:
En ik ook niet gewend van Schakelquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja niet gewent van jou hemaatje
Niet op straat lopenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef suzi1 het volgende:
hier moet je je brillenglazen krabben als je 5 minuten op straat loopt
dit heb ik opgelost met een mondkapje.
En suuzquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik ook niet gewend van Schakel
Extra lang weekendquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaag vrij genomen, dus hier is het weekend![]()
We mogen maar iets van 44 vakantiedagen meenemen naar het volgende jaar en ik zit daar bovenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Extra lang weekend![]()
En ook nog bijna kerstvakantie
44 maarquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
We mogen maar iets van 44 vakantiedagen meenemen naar het volgende jaar en ik zit daar bovenDus ik moet wel een paar dagen op nemen
Ziekte-uren kunnen we wel gewoon meenemen naar het volgend jaar en ik kan nu iets van 138 dagen "ziek" zijn. Ben alleen wel bang dat ik dan een dokters briefje nodig hebquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
44 maar![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel het bij mij precies is. Maar ik had ook nog wat uren over die op moesten dus heb volgende week donderdag en vrijdag ook nog vrij genomen. Toch 1,5 week vakantie
Wat gebeurd er als je ziek wordt en je ziekte-uren zijn op?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziekte-uren kunnen we wel gewoon meenemen naar het volgend jaar en ik kan nu iets van 138 dagen "ziek" zijn. Ben alleen wel bang dat ik dan een dokters briefje nodig heb
Tsja Amerika. Als je geen vakantie of ziekte-uren meer hebt, dan wordt het onbetaald "verlof".quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je ziek wordt en je ziekte-uren zijn op?Nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja Amerika. Als je geen vakantie of ziekte-uren meer hebt, dan wordt het onbetaald "verlof".
UWV gaat toch pas na 42 weken in?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nouja hier is er ook wel een keer een grens aan ziek zijn maar toch apart.
Ik heb geen idee. Nog nooit in hoeven verdiepenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
UWV gaat toch pas na 42 weken in?
Idemquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hai hai DeHovenier jou ken ik nog niet
Mijn vader had dat ook een tijdje toen hij last van zijn rug had. Ik weet amper iets van de sociale voorzieningen in nederland.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:41 schreef engine het volgende:
Maar is wel een collega die krijgt volgens mij 70% en werkt gedeeltelijk ofzo. Echt geen idee wat daar de regels voor zijn.
kitty koptellie?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef suzi1 het volgende:
ik heb kutkraak geluit uit me laptip! hij is gister gevallen. met koptellie is t wel goed
Je hebt het snoer maar gewoon afgeknipt van je koptelefoon?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
nee draadloze. moet die snoer nog keer fixen
Netjes! Dus je slaapt niet meer onder een brug?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
nee dekentje blijft lekker binnen
nee veel te koud nuquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes! Dus je slaapt niet meer onder een brug?
Was beter geweest, maar als je even een stap verkeerd zet ga je van links naar rechtsquote:
ik op jou aanraden naar het grote 2222 topic, post ik mis op 2 secondenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik op jou aanraden naar het grote 2222 topic, post ik mis op 2 seconden
verstandigquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
toch maar de e-scoot laten staan
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:58 schreef suzi1 het volgende:
je moet steunpanties van de hema kopen. van die pantykousen. dat helpt bij wintervoeten
had vanavond thais sweet chili sjips nou helpt niksquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
gewon pitig eten dan heb je het niet meer koud
quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
en die in rubberen zak doen. op je buik leggen en is lekker warm dan
dat is toch 0 pittig. Ik bedoel zo eentje waar je stoom uit je oren krijgt en een vlammende achtereindequote:Op zaterdag 17 december 2022 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had vanavond thais sweet chili sjips nou helpt niks
en een mega pozza oven?quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
zou kopen als ik zonpanelen had
zeker nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
tja longontsteking is geen grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |