Best leuk om te kijkenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de man op de fiets
https://www.twitch.tv/huskysambuca
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
het is dat hij rondfietst maar verder vind ik het maar een sjappie
heel vaak komt zo iemand in de sjet, die is dan geen sub meer en dan zit ie van jo jo waarom geen sub meer. dikke schooiert is hetquote:
keihard met de e-scooter volgenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
lekker bocht om zonder richting aan te geven, gelukkig was die niet bij mij in de buurt, heb ik vaak de wind van voren gegeven bij fietsers die niet stoppen
ohw jeetjequote:Op woensdag 14 december 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel vaak komt zo iemand in de sjet, die is dan geen sub meer en dan zit ie van jo jo waarom geen sub meer. dikke schooiert is het
ook als voetganger of fietser andere fiesers uitgescholdenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
keihard met de e-scooter volgen
oeh lekker ik had net oliebolquote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef Moonlight het volgende:
ik had gister nieuwe donuts gekocht
Das nog lekkerder!quote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh lekker ik had net oliebol
Boze rookworsten!quote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
laatst nog geschreeuwd vanuit de e-scoot: HEB JE GEEN OGEN IN JE KOP OFSOOWW??!! toen er eentje de haaientanden negeerde
kan allemaal in rotterdam hequote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
laatst nog geschreeuwd vanuit de e-scoot: HEB JE GEEN OGEN IN JE KOP OFSOOWW??!! toen er eentje de haaientanden negeerde
ik ben de liefste persoon ter wereld tenzij er en fietser doorfietst terwijl ik voorrang hebquote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
zie hier de andere kant van hemaworst
was Den Haag na werrukquote:Op woensdag 14 december 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan allemaal in rotterdam he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |