Het is echt maar 1 nummer lager, dus je hele huisnummer min 1quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt? oeh! Even schoenen aandoen en dan kijken of er licht brand. Wel grappig dat dan na 3 pakketten voor hun mijn pakket bij hun is afgegeven. En ik hoop dat 1 nummer minder 1 nummer lager is, niet 40 ipv 400 even ter beeldvorming
Ik wilde het net tikken...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt? oeh! Even schoenen aandoen en dan kijken of er licht brand. Wel grappig dat dan na 3 pakketten voor hun mijn pakket bij hun is afgegeven. En ik hoop dat 1 nummer minder 1 nummer lager is, niet 40 ipv 400 even ter beeldvorming
Ik heb gegastmod, is weer open.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:25 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag @:kapiteiniglo weer OP-bewerkingsrechten?
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bvquote:
Sterker nog, er zit iets in de doos wat het allemaal uitlegtquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bv
Oh ik gebruik het ook echt wel, maar het zou bij mij nooit opkomen als cadeauquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bv
Iets met receptquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sterker nog, er zit iets in de doos wat het allemaal uitlegt
Wat een schattig beest!quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heeeeeel lief![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt me al net zo eigenwijs als jijquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heeeeeel lief![]()
[ afbeelding ]
Haha heerlijk hoe iedereen met @Rafeiro begaan is in dit topic. Onze kerstpakkettencultFOK!heldquote:
Oh das zonde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef LauriLynne het volgende:
Het pakket is verstuurd, track and trace zit in jullie mail. Hij is helaas weg zonder laatste cadeautje. Dat zou dinsdag al verzonden worden maar vandaag nog steeds niet binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |