abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 14 december 2022 @ 15:11:34 #1
35723 crew  GGMM
pi_207078623
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_207078648
Jenna Ortega :9~
pi_207078704
Ik gok dat dit weer uitgemolken zooi gaat worden.
pi_207079001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 15:15 schreef Erasmus het volgende:
Jenna Ortega :9~
En het is nog woensdag ook.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_207079086
Ik zat nog te denken of ik op 'laat ze toch eens ophouden met het uitmelken van deze zooi' zou tikken.
Maar eigenlijk geef ik er daarvoor ook te weinig om.

Ik heb 1 t/m 5 ook al niet gezien.
Zal voor deze waarschijnlijk ook wel zo gaan.
Ik ben niet zo van de horror.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_207079131
pi_207079256
quote:
Dat was scary movie :P
pi_207083621
Ik houd er wel van (op deel 3 na dan 🤢!)

Lekker camp, lekker gory.... zit graag weer met m'n masker in de bioscoop.



Ik denk dat ik weet wie dit is. ;-)

[ Bericht 25% gewijzigd door Xan21 op 15-12-2022 15:49:15 ]
pi_207088127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat dit weer uitgemolken zooi gaat worden.
Want dat was bij een "deel 6" nog niet duidelijk, of zo? :D
  donderdag 15 december 2022 @ 09:44:15 #10
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207088248
DVD? really?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Admin donderdag 15 december 2022 @ 15:11:13 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207091659
quote:
Op donderdag 15 december 2022 @ 09:31 schreef DjVero het volgende:

[..]


Want dat was bij een "deel 6" nog niet duidelijk, of zo? :D
Ik dacht ongeveer hetzelfde. :D

Het uitmelken is toch zeker bij deel 4 al begonnen.

Maar goed, als ze een leuke film maken vind ik het prima. Scream 5 was goed te verteren. Deze komt er echter wel héél snel achteraan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_207091959
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik dacht ongeveer hetzelfde. :D

Het uitmelken is toch zeker bij deel 4 al begonnen.

Maar goed, als ze een leuke film maken vind ik het prima. Scream 5 was goed te verteren. Deze komt er echter wel héél snel achteraan.
Dat was met Scream en Scream 2 ook zo.
pi_207097460
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik dacht ongeveer hetzelfde. :D

Het uitmelken is toch zeker bij deel 4 al begonnen.

Maar goed, als ze een leuke film maken vind ik het prima. Scream 5 was goed te verteren. Deze komt er echter wel héél snel achteraan.
Scream vind ik persoonlijk te goor en ook onrealistisch. Mensen die tegen 1 persoon iets hebben en daarom iedereen om haar heen vermoorden en ook zo blijven kijken als het slachtoffer sterft. Met hun hoofd schuin, met dat masker op. Ik denk dat alleen echt gestoorde mensen dat kunnen. Zoals bij deel 1 waar je met twee geschifte figuren te maken had.
Tevens is het raar dat mensen jaloers zijn op de aandacht die 1 meisje krijgt en dan beginnen te moorden waardoor juist dat meisje zoveel aandacht krijgt. Als ze niks deden was het meisje gewoon een meisje..

Maar goed, ik zal bij dit soort films wel te veel nadenken _O-
  Forum Admin vrijdag 16 december 2022 @ 15:03:47 #14
35723 crew  GGMM
pi_207103741
Als je bij dit soort films niet in staat bent je verstand op 0 te zetten en denkt elk punt waarop het niet realistisch is te moeten aanwijzen dan snap je het niet helemaal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Admin zaterdag 17 december 2022 @ 08:36:37 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207112892
quote:
Op vrijdag 16 december 2022 @ 15:03 schreef GGMM het volgende:
Als je bij dit soort films niet in staat bent je verstand op 0 te zetten en denkt elk punt waarop het niet realistisch is te moeten aanwijzen dan snap je het niet helemaal.
Dat vind ik altijd een beetje een zwaktebod. Waarom zou je films aan een lagere standaard moeten toetsen om ze goed te kunnen vinden?

Kijk, elke film is een ding op zichzelf. De ene film wil iets historisch relevants op een indrukwekkende manier weergeven, een andere film is een maatschappijkritisch werk, een andere is weer een komedie, ga zo maar door. Je kunt ze niet allemaal op dezelfde manier beoordelen, maar je mag wel verwachten dat een filmmaker z'n best doet om de kijker te boeien, om binnen het genre of binnen het soort film dat de maker wil maken een goed werk op te leveren.

Als een film zo veel problemen bevat dat je je "verstand op nul" moet zetten zodat je onlogische zaken kunt negeren, is dat stiekem niet gewoon onzin? Hou je dan jezelf niet een beetje voor gek?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2022 @ 11:30:48 #16
35723 crew  GGMM
pi_207114329
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef Breuls het volgende:

[..]
Dat vind ik altijd een beetje een zwaktebod. Waarom zou je films aan een lagere standaard moeten toetsen om ze goed te kunnen vinden?

Kijk, elke film is een ding op zichzelf. De ene film wil iets historisch relevants op een indrukwekkende manier weergeven, een andere film is een maatschappijkritisch werk, een andere is weer een komedie, ga zo maar door. Je kunt ze niet allemaal op dezelfde manier beoordelen, maar je mag wel verwachten dat een filmmaker z'n best doet om de kijker te boeien, om binnen het genre of binnen het soort film dat de maker wil maken een goed werk op te leveren.

Als een film zo veel problemen bevat dat je je "verstand op nul" moet zetten zodat je onlogische zaken kunt negeren, is dat stiekem niet gewoon onzin? Hou je dan jezelf niet een beetje voor gek?
Nee dat lijkt me niet. Dat doe je toch ook niet met een pratende giraf in Madagascar
Je kijkt altijd naar de context hoe een film bedoeld is, dat heeft wmb niks met kwaliteit te maken ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_207114346
Het is een campy horror met veel komedie... zeg je dit soort onzin ook over Avatar?

Want als er iets hersenloos is, is het de 'cgi actie popcorn flick' van tegenwoordig. Kijk alleen al naar die wanstaltige all time box office top 10.

Scream is een 'who dunnit' die veel hints bevat in bijvoorbeeld de acties van karakters, imagery, kleding etc zodat je de killer kan proberen te raden, maar het is geen Knives Out... het is bovenal een slasher.

Ik durf te wedden dat geen van jullie de killer kon raden in deel 2... dus zo dom is het nou ook allenaal weer niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xan21 op 17-12-2022 12:45:28 ]
  Forum Admin woensdag 18 januari 2023 @ 15:03:00 #18
35723 crew  GGMM
pi_207612728
quote:
New trailer for ‘SCREAM VI’ releases tomorrow.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 19 januari 2023 @ 15:10:53 #19
35723 crew  GGMM
pi_207627325



Graag jullie mening over deze trailer. (en eventueel over de nieuwe poster)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_207629522
Ik HAAAAT ensemble posters, maar deze is iig leuker dan die van Scream 2022

De trailer was top! Ik zit in mijn officiële fun world ghostface masker in de bios de 9e. 😁

Ik heb Scream 4 en 5 extended (mijn eigen fan cuts, maar echt netjes gelukt) mocht iemand interesse hebben.
pi_207648141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]


Graag jullie mening over deze trailer. (en eventueel over de nieuwe poster)
Met Wednesday 😯
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Forum Admin dinsdag 7 maart 2023 @ 18:46:16 #22
35723 crew  GGMM
pi_208280499
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef Breuls het volgende:

[..]
Dat vind ik altijd een beetje een zwaktebod. Waarom zou je films aan een lagere standaard moeten toetsen om ze goed te kunnen vinden?

Kijk, elke film is een ding op zichzelf. De ene film wil iets historisch relevants op een indrukwekkende manier weergeven, een andere film is een maatschappijkritisch werk, een andere is weer een komedie, ga zo maar door. Je kunt ze niet allemaal op dezelfde manier beoordelen, maar je mag wel verwachten dat een filmmaker z'n best doet om de kijker te boeien, om binnen het genre of binnen het soort film dat de maker wil maken een goed werk op te leveren.

Als een film zo veel problemen bevat dat je je "verstand op nul" moet zetten zodat je onlogische zaken kunt negeren, is dat stiekem niet gewoon onzin? Hou je dan jezelf niet een beetje voor gek?
Verstand op nul is zeker noodzakelijk bij bepaalde films, maar dan nog hoeft niet alle logica overboord. Het moet wel logisch zijn in de context van de film.

Ik vond de laatste scream zeer vermakelijk, alleen vond ik hoe Dewey doodging zo idioot. Hij had alle kans om the killer echt af te maken maar doet dit niet om vervolgens te zeggen "You have to shoot them in the head or else they always come back" en dan gaat ie dood leuk zijn eigen dood tegemoet. Of de voorlaatste Halloween, die ik ook vermakelijk vond , de meute aan het einde van de film Inhakt op Michael Myers om vervolgens doodleuk op te staan en iedereen af te maken.

Ik wacht nog wel op de eerste cijfers eer ik deze ga checken. Eigenlijk ben ik wel klaar met de reeks en de Nev Campbell personage is er toch al niet meer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208280665
Zou dit leuk zijn om heen te gaan zonder voorkennis? Ik wil mss met mn vriendin heen maar geen zin om 5 scream films ervoor nog eens te kijken.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208295478
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')