ijs cruchenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mixer kapot, wat doen ze daar met dat spul, ik heb mijn mixer al 30 jaar
ISAAC DE BOUWERquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie helpt Isaac allemaal mee met bouwen, dat is me niet duidelijk
Tondeuse ook kapoeeetquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
decourpeerzaag is stuk
mixer ook
wordt terug gestuurd
Wij krijgen goed bevestigd wat we eigenlijk allang weten: bestel geen goedkope rommel uit Azië. Bol.com staat er tegenwoordig vol meequote:
Dat moet je gewoon op een theedoek doen, dubbelvouwen en met de hamer er opquote:
Een nagelknipschaartje zou het me niets boeien, maar een decoupeerzaag! Pff daar kunnen lelijke dingen mee gebeuren als het echt rotzooi is!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wij krijgen goed bevestigd wat we eigenlijk allang weten: bestel geen goedkope rommel uit Azië. Bol.com staat er tegenwoordig vol mee
Komen vast wel filmpjes van. Komt goed Greysquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
stelling van prijzenpot na de lunch oppakken
verdorie
dan kan ik niet kijken
Alles afzeggen ! Nu!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
verdorie
dan kan ik niet kijken
Ben de hele dag vrij, opnames lopen lekker door ....quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
verdorie
dan kan ik niet kijken
Schroeven zijn eruit zelfsquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een nagelknipschaartje zou het me niets boeien, maar een decoupeerzaag! Pff daar kunnen lelijke dingen mee gebeuren als het echt rotzooi is!
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben de hele dag vrij, opnames lopen lekker door ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |