ohja heel naar..quote:Op maandag 12 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Artrose en reuma geloof ik....dat oude vrouwtje.
Hij kan haar ook gewoon als vriendin benaderenquote:Op maandag 12 december 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel geduld, en dat vind ik knap. Ze denkt minder strategisch ... alleen korte termijn. Dat is voor het spel niet handig.
Ja dat scheelt wel heel veelquote:Op maandag 12 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja heel naar..
wat een geluk dat ze er soms geen last van heeft en dan radslagen kan doen en 10 minuten in een paal kan hangen
wat een mazzel voor haarquote:Op maandag 12 december 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel heel veelheeft ze echt geluk mee inderdaad.
Het is censuur.quote:Op maandag 12 december 2022 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
waarom mogen wij het kantooroverleg niet zien?
Hoe is dit manipuleren?quote:Op maandag 12 december 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zit weer lekker te manipuleren
het is wijnen,wijnen,wijnen,wijnen, tijd, soort van afkick agressiequote:Op maandag 12 december 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zit weer lekker te manipuleren
Dat ze dit allemaal pikt, onbegrijpelijkquote:Op maandag 12 december 2022 20:57 schreef engine het volgende:
Was weer gezelligKim loopt geïrriteerd weg.
KimD is met haar binnensmondse gebrabbel nog slechter te verstaan dan Ima en dan moet je het toch wel erg bont makenquote:Op maandag 12 december 2022 20:48 schreef engine het volgende:
Het is dat ze alles toch wel 10x herhalen maar die twee hebben ook wel een spraakgebrek. Volume max open en kan er nog net iets van maken.
Ja samen met Jeff is ze vaak compleet onverstaanbaar.quote:Op maandag 12 december 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is met haar binnensmondse gebrabbel nog slechter te verstaan dan Ima en dan moet je het toch wel erg bont maken
Wat daarin ook niet helpt is dat ze halve woorden en zinnen formuleert of eigen werkwoorden vervoegt zoals 'gehebben'quote:Op maandag 12 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja samen met Jeff is ze vaak compleet onverstaanbaar.
Dat snap ik ergens ook nog wel , hoe treurig dat ook is , Jeff zit haar continu te kleinerenquote:Op maandag 12 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja samen met Jeff is ze vaak compleet onverstaanbaar.
Ze zit wel steeds erbij over de tactiek, ook bij jappie vroeger dan..maar zit steeds dwars..ze wil leuk gevonden worden is vaak para wat andere denken over haar..geen match die 2...maar ze valt op bad guys..quote:Op maandag 12 december 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ze dit allemaal pikt, onbegrijpelijk
Gehebbenquote:Op maandag 12 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat daarin ook niet helpt is dat ze halve woorden en zinnen formuleert of eigen werkwoorden vervoegt zoals 'gehebben'
Niet helemaal eens, hij zit te manipuleren en te kleineren , niet gek als je dan je gaat hakkelen . Hij pakt haar op alles wat ze op die momenten zegt en gebruikt het tegen haarquote:Op maandag 12 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat daarin ook niet helpt is dat ze halve woorden en zinnen formuleert of eigen werkwoorden vervoegt zoals 'gehebben'
Nou nou prima te verstaanquote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD zijn prima verstaanbaar trouwens, gewoon een beetje je best doen. En dan hoor je ook dat het heel anders zit dan hier soms wordt voorgedaan. KimD wordt niet gemanipuleerd. Ik denk niet dat ze anders gaat reageren als er weer zo'n situatie is. Jeff heeft heel goed proberen uit te leggen dat er een strategisch plan is, maar KimD heeft moeite om dat te zien. Ik denk niet dat ze daar veel aan kan doen, ze is gewoon minder strategisch.
Ik versta Kim echt niet, dat binnenmonds afschuwlijk, ook ruppie en Moira..jammer hoor.quote:Op maandag 12 december 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nou prima te verstaanzoals ik zeg staat het volume van de tv op max en doe ik m'n best. Ook dan versta ik Kim vaak maar half.
En ook dat manipuleren zie ik anders. Ze moet maar hetzelfde denken als Jeff en doet ze dat niet dan maakt hij haar aan alle kanten duidelijk dat dat dom is.
Uiteraard zeggen wij het allemaal helemaal verkeerd . Hoe vaak spoel jij alles terug om mensen continu de les te lezen om je punt maar te maken?quote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD zijn prima verstaanbaar trouwens, gewoon een beetje je best doen. En dan hoor je ook dat het heel anders zit dan hier soms wordt voorgedaan. KimD wordt niet gemanipuleerd. Ik denk niet dat ze anders gaat reageren als er weer zo'n situatie is. Jeff heeft heel goed proberen uit te leggen dat er een strategisch plan is, maar KimD heeft moeite om dat te zien. Ik denk niet dat ze daar veel aan kan doen, ze is gewoon minder strategisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |