quote:Op maandag 12 december 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dreigementen van die Ivor aan het adres van de Febo denk ik.
Welke uitspraak?quote:Op maandag 12 december 2022 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sinds Wanda haar uitspraak weinig in beeld geweest dus vroeg me dat af
Er zijn geen andere uitspraken die erop duiden dat ze elkaar mijden. Waarschijnlijk gewoon toevallig even wat minder in beeld.quote:Op maandag 12 december 2022 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sinds Wanda haar uitspraak weinig in beeld geweest dus vroeg me dat af
Dat denk ik ook. Is jasper daardoor ook minder in beeld? Denk wel met een reden door de febo ( wanda en dreigementen)quote:Op maandag 12 december 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn geen andere uitspraken die erop duiden dat ze elkaar mijden. Waarschijnlijk gewoon toevallig even wat minder in beeld.
Nee dit niet oprechte liefde ,maar willen bezitten . Je ergens aan vast willen klampen. Tot ze uit de loods zijn en dan ga je zien wat een ellende die twee samen zijn .Oprechte liefde is iets totaal anders . Ik vermoed dat ze allebei geen idee hebben wat dat isquote:Op maandag 12 december 2022 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze naar elkaar kijken dan kom je uit op een andere conclusie maar ik begrijp waar je op doelt hoor
Geen idee. Vandaag is een groot gedeelte van de dag die opdracht in beeld geweest dus ze hadden al genoeg te doen.quote:Op maandag 12 december 2022 21:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Is jasper daardoor ook minder in beeld? Denk wel met een reden door de febo ( wanda en dreigementen)
quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef pingu66 het volgende:
Isaac laat Jeff de bestellingen weer doen waarschijnlijk om hem rustig te houden anders loopt ie zo weer te flippen door de loods.
Nou ja dat kan toch Nadir at ook geen varkens vlees en daarom namen ze rundergehakt wat veel duurder is. En Zoë lust geen enkele visquote:Op maandag 12 december 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan, maar een echte vegetariër eet helemaal geen dode dieren.
Maar bij Djedi heeft het alles met de structuur van vlees te maken.
Waarom kopen ze geen houdbare (lactose) vrije melk. Kan je in kantoor bewaren. En smaakt als gewone melk in tegenstelling tot soja melkquote:
Jup daar is hij net ook nog even voor op kantoor geweest.quote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog wat tandpasta voor Marciano waarschijnlijk, verslindt het.
Nadir was een soort van moslimquote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja dat kan toch Nadir at ook geen varkens vlees en daarom namen ze rundergehakt wat veel duurder is. En Zoë lust geen enkele vis
[..]
Waarom kopen ze geen houdbare (lactose) vrije melk. Kan je in kantoor bewaren. En smaakt als gewone melk in tegenstelling tot soja melk
volgens mij is Jappie er allergies voorquote:Op maandag 12 december 2022 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadir was een soort van moslim
Jappie kan niet tegen vis of lust het niet. En dan heb je nog wat mensen zoals Zoe die geen vis lust
Er zijn er meer die bepaalde dingen niet lusten of moeten , maar dan met groentes
Dat was het jaquote:Op maandag 12 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Jappie er allergies voor
is ook een dag ziek geweest door visbouillon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |