Precies dat, het is ook zeker geen verkooppraatje.quote:Op maandag 12 december 2022 19:35 schreef hilliebillie het volgende:
Yep, was algemeen bekend dacht ik eigenlijk.
Maar inderdaad de vraag of hij kapot is dan ook of het nu met de vorst niet doet?
Volgens mij had hij hem allang.quote:Op maandag 12 december 2022 19:07 schreef maily het volgende:
Had hij 'm twee jaar geleden nog niet zeker, toen het nog harder vroor.
Hij koelde niet meer zei hij.quote:Op maandag 12 december 2022 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Was hij daadwerkelijk kapot, of koelde hij gewoon niet meer?
Helder, en helpt een deken erover?quote:Op maandag 12 december 2022 20:27 schreef Estate2 het volgende:
Vries gedeelte heeft vaak geen thermostaat bij combi's, dus als de koelkast niet aanslaat omdat hij in een koude ruimte staat ontdooid het vriesgedeelte.
Waarom heb je dat niet in die erkendequote:Op maandag 12 december 2022 20:32 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Helder, en helpt een deken erover?
Viel me net pas te binnenquote:Op maandag 12 december 2022 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet in die erkende
electronicazaak gevraagd?
Onder de fleecedeken?quote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef nattermann het volgende:
Heb al sinds enkele jaren zo'n camping koelbox (met compressor) buiten staan. Uiteraard wel overdekt. Werkt al jaren prima, nooit uitgezet of bedekt of dergelijke.
Zelfde klimaatklasses gelden voor koelkasten.quote:Klimaatklassen vriezers
Zoals gezegd: er zijn verschillende soorten klimaatklassen. Deze klassen geven aan onder welke temperatuur een vriezer goed functioneert en onder welke temperaturen dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval zal zijn. Er zijn vier soorten klimaatklassen, met als laagste minimale temperatuur 10 graden Celsius en als hoogste maximale temperatuur 43 graden Celsius.
Minimumtemperatuur Maximumtemperatuur
Klimaatklasse N 16 graden Celsius 32 graden Celsius
Klimaatklasse ST 16 graden Celsius 38 graden Celsius
Klimaatklasse T 16 graden Celsius 43 graden Celsius
Klimaatklasse SN 10 graden Celsius 32 graden Celsius
Let op: er zijn ook combinaties mogelijk. Zo zijn er veel vriezers met klimaatklasse SN-T. Deze zijn dus geschikt voor een omgevingstemperatuur van 10 tot 43 graden Celsius.
Gai k hier ook doen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:30 schreef Leandra het volgende:
Het tafelmodel vriezertje dat ik 2½ jaar geleden kocht voor tijdelijk gebruik heb ik idd geselecteerd op de mogelijkheid in een lage temperatuur te blijven functioneren, want ik wist dat hij uiteindelijk in de garage zou belanden, die vooralsnog niet geďsoleerd zou zijn.
Bij Liebherr moet je een apparaat met "Frost Protect" hebben.
Als je een koelvriescombinatie wilt hebben die tussen de 0 en 10 graden blijft werken, of een vriezer die tussen de -15 en 10 graden blijft werken kom je vrijwel automatisch op Liebherr uit, bij de meeste andere merken kun je dat vergeten, misschien een sporadisch Miele-model, maar dat is niet raar want die komen ook uit de Liebherr fabriek.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:34 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Gai k hier ook doen.
De Samsung RB29HSR2DWW die ik nu heb heeft dat niet volgens mij. Moet eens de handleiding zoeken.
Weet jij of ik het goed zie of de klasse van mijn vriezer SN-T is @Leandra?quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een koelvriescombinatie wilt hebben die tussen de 0 en 10 graden blijft werken, of een vriezer die tussen de -15 en 10 graden blijft werken kom je vrijwel automatisch op Liebherr uit, bij de meeste andere merken kun je dat vergeten, misschien een sporadisch Miele-model, maar dat is niet raar want die komen ook uit de Liebherr fabriek.
Geen idee, dat zul je zelf uit moeten zoeken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:43 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Weet jij of ik het goed zie of de klasse van mijn vriezer SN-T is @:Leandra?
Dat had ik al gedaan, maar ik zie alle codesquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, dat zul je zelf uit moeten zoeken.
Dat doet er ook niet toe voor een ijskoude schuur, want die klasses gaan sowieso niet onder de 10 graden.
klassiek voorbeeld weer hoe jij als TS het antwoord al had, maar niet genoeg informatie gaf om uberhaupt een zinnig antwoord te krijgen zonder de glazenbolquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:54 schreef stropdaz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat had ik al gedaan, maar ik zie alle codes![]()
Foto van plaatje in deur: https://ibb.co/108nXVN
en dit staat er ook: https://www.bcc.nl/keuken(...)b29ferncsa-ef/254543
Denk dus SN-T modelletje
Is het dan een SN-t is de hamvraag?quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:32 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
klassiek voorbeeld weer hoe jij als TS het antwoord al had, maar niet genoeg informatie gaf om uberhaupt een zinnig antwoord te krijgen zonder de glazenbol
Als jij 10 seconde had gebruikt om het model nummer in google te stoppen, of zelfs dat SN-T als je generiek zou willen zoeken, dan had je het antwoord al gehad, hetzelfde met al je andere topics
Bel even met de service-desk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is het dan een SN-t is de hamvraag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |